probleem: ik mag dit schooljaar niet meer naar school

haha die sims is een leuke ja :stuck_out_tongue: maar ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer aan school wil gaan doen :stuck_out_tongue:

ik heb anorexia.

• jezelf leren koken
  • lekkere dingen bakken (taart, cake, brownies)
  • heerlijk uitslapen
  • buiten in de zon liggen
  • leuke boeken lezen
  • je kamer opknappen
  • je kamer opruimen
  • je huiswerk maken en jezelf ervoor motiveren
  • leren gitaar spelen/piano spelen
  • knutselen
  • schoonmaken
  • je moeder helpen in het huishouden
  • boodschappen doen
  • foto’s maken
  • thuis sporten (hardlopen, buikspieroefeningen, touwtje springen etc.)
  • kleding bestellen op hm.com/wehkamp.nl/otto.nl

ik denk niet dat dat met anorexia lukt, maar meid, iig veel sterkte! En zoals hierboven al gezegd wordt, school komt helemaal goed, de leraren zijn echt wel bereid om je lesmateriaal te geven etc.

dán zou ik juist dingen gaan doen met eten bakken, maken etc, om er weer van te leren genieten. maar goed, ik weet er niks van af, wie weet is dat wel fout.
veel succes;)

Er is hier ook ergens een antiverveel topic, daar staan heel veel ideeën in. Ik weet niet hoe zwak je bent maar er zijn vast en zeker wel dingen die jij ook kan doen. Heel veel sterkte!

Maak een lijst met alles wat je ooit wilt doen en maak daar plannen voer/ voer uit wat je nu kan doen

Zoek een leuk computerspelletje waar je je zelf helemaal mee kunt obsederen.

De Sims 2 werkt bijvoorbeeld goed omdat die een miljoen uitbreidingen en downloads heeft en je daar eigenlijk oneindig mee door kunt spelen.

(Niet zo verslaafd raken dat je niets meer aan school gaat doen :stuck_out_tongue:)

Wut, je mag niet naar school omdat je anorexia hebt?
Apart.

Maar ik heb verder weinig aanvulling van wat er al gezegd is.

ja doordat ik anorexia heb ben ik lichamelijk heel erg zwak. dus niets apart aan. ik mag blij zijn dat ik niet in het ziekenhuis lig, zoals veel meisjes met anorexia wel, maar ik lig tot nu toe gewoon thuis.

Inderdaad. Sommige meisjes met anorexia kunnen niet eens lopen dus dat is echt niet zo gek hoor.

Houd je anders van tekenen of schilderen of zo?

nee ik kan niet tekenen en schilderen, daar ben ik gewoon niet zo goed in… :blush:
maar ik kwam gister een site tegen waar ze enorm mooie taarten bakten, en mijn moeder vond dat wel een leuke hobby. en ik zelf ook, zolang ik het maar niet op hoef te eten :stuck_out_tongue:
ja naar buiten is ook goed, ook met dit weer :slightly_smiling_face:
en ik ben echt heel erg blij, want mijn vriendje komt vrijdag een paar uurtjes, zaterdag komt een andere vriend 2 uur en een andere vriend komt met een vriendin en nog 2 vrienden speciaal naar mijn huis om zijn verjaardag te vieren!
dankjulliewel allemaal voor de tips, voel me al stukken beter hierdoor!

Heb je het nog steeds heel erg, of ben je nu alleen aan het genezen?

Wow relaxt topic. Ik ben al 4 jaar kluizenaar, deze ga ik in de gaten houden.

nee ik heb het nog steeds heel erg en op het moment wil ik niet genezen.
dit klinkt heel raar, maar als jullie hier met mij over willen praten kunnen we beter een nieuw topic aanmaken :stuck_out_tongue:

waarom ben je kluizenaar als ik vragen mag?

-

meid,superveel sterkte!
ik hoop dat je er weer bovenop komt!
x

wow idd.

Kunnen je vrienden niet naar jou toe komen? En misschien kan je voor ingewikkelde schooldingen bijles krijgen van een van je vrienden, die wel naar de les is geweest?