Probleem i.v.m. pil!

Oké, ik loop al de hele dag te stressen & het is dringend, dus ik maak een nieuw topic (sorry!)

Ik ben in het begin van mijn strip ziek geweest, heb m’n pil 2x overgegeven…
En nu in het begin van m’n laatste week voor de stopweek ben ik hem 1x vergeten.

Ik heb het vanmorgen met mijn vriendje gedaan, maar het condoom is gescheurd. Hij is gelukkig niet in me klaargekomen, maar je weet nooit…

En nu (een paar uur later) ligt er bloed in mijn onderbroek.

Dus ik ben al de hele tijd aan het stressen, wat kan het zijn?

Moet normaal gezien pas donderdag ongesteld worden.
& ik voel me niet ongesteld, geen buikpijn e.d.

Weet er iemand wat dit is?

Heb al gegoogled, maar daar staat er alleen maar dat het een tussentijdse bloeding kan zijn, omdat ik mijn pil vergeten ben. Maar ik vind het raar dat dat juist NU gebeurt, een paar uur nadat het condoom gescheurd is…
Het kan ook een SOA zijn, maar ik ben 100% zeker dat het dat niet is.

Maak ik me nu zorgen voor niets? Of heeft er iemand ervaring?

Misschien ben je een beetje uitgescheurd…

ik zou het verder niet echt weten meis, Sorry

Xx

Ja uitgescheurd, heb je wel ergens anders pijn zegmaar?

Ik denk niet dat het een groot drama is.
Zit je al wel in je stopweek of dat nog niet?
Ik heb ook wel is dat als ik in de eerste dag van mn stopweek zit gelijk ongesteld wordt. Dan schik ik altijd onwijssss. Normaal namelijk pas de 4e dag…

En inderdaad, misschien ben je uitgescheurd. Probeer even te ondervinden waar het bloed vandaan komt. Dat maakt vaak al een hoop duidelijk…
succes!

Neen… Dat kan het ook niet zijn denk ik, want hij is maar een paar x in me geweest… Het condoom was redelijk snel gescheurd dus we zijn dan maar gestopt…

Nee, vandaag is het m’n laatste dag dat ik de pil moet nemen. Morgen begint mijn stopweek pas… Dus dan kan ik toch nog niet ongesteld zijn?

& ik heb geen idee vanwaar het bloed komt, het is niet veel, maar toch…

Dat je er 1 bent vergeten in je laatste week voor je stopweek is niet erg(mits je hem daarna hebt ingenomen), tenminste, bij mijn pil staat in de bijsluiter dat ik alleen als ik er in de 1e week 1 vergeet mijn dokter moet raadplegen, de andere weken niet.
Maar hoe je nu ineens een bloeding kan hebben heb ik geen id van.

Ik zou voor de zekerheid een test halen, maar het kan dus ook gewoon een tussentijdse bloeding zijn! (Dat zal je vast niet geloven, ik zat zelf ook in zo’n situatie, en hoewel de test óók aangaf dat ik niet zwanger ben heb ik nog zooo lang getwijfeld) maar die kans is zeker aanwezig!

Trouwens: Je kan nu toch gewoon nog een morning-afterpil halen? Helemaal aangezien je het vanmorgen met je vriendje gedaan hebt.

Ja maar stel ze is wel zwanger,dan pleegt ze toch een abortus?
Wil je dat wel?
Het valt eigenlijk onder moord Maarja
Succes meiss,

ik denk dat je vriendje tijdens de sex van binne iets beschadigd hebt of dat je een beetje uitgescheurd bent zeg maar. dit is NIET ernstig, vergelijk het maar met een schaafwondje op je arm of zo xD je moet toch bijna ongesteld worden (en dan zal je waarschijnlijk geen sex meer hebben) en dan kan mooi alles weer genezen :slightly_smiling_face:
ik schat de kans erg klein dat je zwanger bent maar you never know natuurlijk. wanneer je nog maar “net” de pil slikt zal ik toch maar eventjes langs de apotheek gaan en een test halen. wanneer je de pil al een jaar of langer slikt zal ik afwachten tot volgende week zondag. dan heb je zeg maar nog 3 extra dagen om ongesteld te worden. wanneer je dan nog niet ongesteld ben zal ik maandag (die dag na die zondag dus) naar de apotheek gaan om een test te kopen.
ik kan je wel vertellen: niet stressen er is maar een hele kleine kans dat je zwanger bent enz. maar ik snap hoe je je voelt op dit moment. ik heb zo iets ook wel eens meegemaakt. ik stressde 'm helemaal dood en door de stres werd ik ook nog eens een paar dagen later ongesteld. maar gelukkig werd ik ongesteld en was er niks aan het handje.

• leest 2 reacties hierboven * hé jaa je kan ook nog een morning afterpil halen binnen 72 uur geloof ik? dus dan kan je dat morgen misschien doen voor schooltijd nog of wanneer je uit bent of zo :slightly_smiling_face: en een morning afterpil kostte geloof ik 14 euro.

Sorry, maar dit vind ik wel erg zwaar overdreven. Het is niet direct een complete baby hoor.