probleem.. hulp nodig!

hallo meiden,
Ik heb een probleem…
ik heb een jaar een relatie en ik ben achter zijn facebook wachtwoord gekomen.
nu ben ik uit nieuwsgierigheid zijn berichten gaan lezen… heel slecht, ik weet het.
hij heeft een tijdje op zichzelf gewoond en ik las zijn berichten en hij nodigde iedereen uit… puur voor de sex… en daar schaamde hij zich ook niet voor.
zo is het tussen ons ook een beetje gekomen, maar ik wist natuurlijk niet dat hij dit bij veel meer meiden deed.
toen wij contact hadden en ik geregeld bij hem thuis kwam en echt al veel gevoel voor hem had, zag ik dat hij rond die tijd ook aan andere meiden vroeg of ze langs wouden komen.
ookal heb ik nu een relatie met hem, en ben ik heel gelukkig met hem, ik walg nu echt van hem.
ik weet niet wat ik nu moet doen. ik voel me aan de ene kant heel erg genaaid, en ook wel gebruikt, omdat ik ‘‘1 van de’’ was. maar aan de andere kant… het is lang geleden, dus ik moet me niet druk maken.
Net heb ik hem even gezien maar ik walg echt van hem… kan er niks aan doen. de meeste meiden waar die dat tegen zei die ken ik… ik ben hopeloos. hij zal het niet leuk vinden als ik ga zeggen dat ik zijn berichten gelezen heb…
wat moet ik doen??? help me alsjeblieft…

uh ik weet niet hoor… maar ik zou het gelijk uitmaken! hoeveel je ook van hem houd, je hoeft die reden nieteens te zeggen, zeg bijvoorbeeld dat je denkt dat je hem niet zo leuk vind meer als eerst ofzo, weet ik t. maar ik zou gewoon uitmaken…

Ik vind wel dat mensen kunnen veranderen…
Ik zou hem gewoon confronteren en hem laten uitleggen dat hij veranderd is.

Nee ik zou het niet uitmaken, want jullie relatie is nu goed toch?
En helaas kan je het er ook moeilijk met hem over hebben…
Ik zou niet weten wat je moet doen…

Ik heb trouwens ook zoiets gehad met mijn ex. Ik kwam er achter dat hij eerst nogal veel meisjes had. En in onze relatie was hij ook niet erg trouw, bleek later.

ja klopt, onze relatie is nu goed. we zijn nu bezig met een vakantie zoeken enzo… dus dat is het niet. maar ik heb gewoon dingen gelezen waar ik van schrok, hij praatte veel te direct… en zo deed hij ook tegen mij (in het begin dan).
ik wil hem heel graag confronteren! maar hij gaat het niet leuk vinden dat ik stiekem zijn berichten heb gelezen. zou ik zelf ook echt niet leuk vinden ookal heb ik niks te verbergen…

Ik zou het niet uitmaken , jullie zijn nu toch gelukkig met elkaar en dat is het belangrijkste. Mijn vriend heeft in het verleden echt heel wat vriendinnen gehad maar is nu trouw met mij. Een jongen kan zich veranderen en je moet hem nu ook de kans geven om een lange relatie met jouw aan te gaan en te bewijzen dat hij wel echt met jouw is (ook al weet hij niet dat jij die gesprekken hebt gelezen) , want je houd wel van hem ook al walg je op dit moment van hem , anders hadden jullie nu geen relatie gehad.

Wanneer je merkt dat hij vreemd gaat , dumpen die gozer. Maar zo lang het goed gaat heb je daar geen reden voor. Min dat je geen gevoelens ofs meer voor hem hebt.

ja kim je hebt gelijk.
gelukkig weet ik dat hij heel trouw is en nooit vreemd zou gaan.
maar het idee dat hij anderen ook heeft uitgenodigd voor de seks en dat bijna letterlijk vroeg, vind ik vreselijk. zal wel ff tijd nodig hebben voordat ik weer normaal naar m kan kijken.
ik ben ook zeker niet van plan om het uit te maken, maargewoon het idee. ik werd al heel snel verliefd op hem en we konden vanaf moment 1 heel goed praten. hij gaf mij ook het gevoel dat hij ook wat voor mij voelde, ookal bleek dat op een gegeven moment niet zo te zijn. daarna ging het dus een soort van ‘‘uit’’, daarna kwam die terug dat hij wel echt een serieuze relatie met me wou. het is heel raar gelopen maar hij is de beste jongen die ik me kan wensen. ik baal gewoon heel erg van onze start en ik baal nog erger dat ik hierin niet de enige was, maar moet het denk ik maar een plek geven???

De gedachte dat hij voor jullie relatie meisjes uitnodigde om seks met ze te hebben, is zeker raar en ik zo der ook van schrikken! Ik zou er het liefst dan ook met hem over willen praten , maarja dat gaat natuurlijk moeilijk als het zijn privé berichtjes zijn en je die zomaar gelezen hebt (wat natuurlijk niet raar is in mijn ogen want ben zelf ook een heel nieuwschierig mens hahah) . Ik zal het een plekje geven en misschien komt het ooit wel ter spraken en kan je der wat van zeggen. Maar zo lang die echt met je is , is alles okee want het was toch wel voor jullie relatie en dan kan je der eigenlijk moeilijk boos over zijn , maar natuurlijk wel geschrokken. En alleen jij weet precies hoe je relatie loopt en wat er allemaal gebeurd is in die tijd.

Ik snap echt dat je het walgelijk vind, maar hij heeft wel voor jou gekozen, en met die anderen betekende het dus niets!

He bah nu ga ik er ook over nadenken dat mijn vriend ook met best veel meiden het bed heeft gedeeld, maar oke, hij is nu lekker van mij!