probleem/hulp nodig

Allereerst hoop ik dat ik het hier goed heb geplaatst :wink:

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen… Een jongen en ik vinden elkaar leuk. Het is al een tijdje zo paar maanden. We praten veel met elkaar, zien elkaar elke dag en hebben alles gedaan wat je in een relatie ook doet… kortom ik zag hem als mijn vriendje. Maar toen ik vrijdag vroeg hoe we nou verder moesten gaan en of we dit een relatie konden noemen zei hij ineens “ja nou weet je ik vind je leuk en heb gevoelens voor je maar een relatie gaat niet werken”… Dus toen vroeg ik waarom dan niet? En kreeg ik antwoorden als “WE hebben er geen tijd voor” en “het geeft alleen maar problemen als iedereen het weet dan gaat iedereen zeuren (doen ze nu ook al maar hij denkt dat het dan erger wordt)”. Ik heb toen gezegd dat hij zich daar niets van moet aantrekken en dan zegt hij dat het hem beïnvloedt en dan kan hij niet meer presteren… (we zitten bij elkaar op hockey een doen dat beide op redelijk hoog niveau). En toen heb ik allemaal argumenten gegeven waarom dat echt niet zo hoeft te zijn en dan krijg ik geen antwoord of zegt hij ja ik vind je leuk maar het wordt niets… Kortom ik weet echt niet wat ik ermee moet kan iemand helpen? Als je elkaar toch leuk vindt dan moet er toch geen probleem zijn?

Wat moet ik doen? Hem vergeten? En hoe? Zie hem elke dag en ik word nu genegeerd door hem en dat valt iedereen op… Ik barst elk moment in tranen uit en kan aan niemand vertellen waarom omdat het geheim moet blijven van hem…

Als je elkaar leuk vind waarom ook niet
je hebt het antwoord gekregen,waar je niet veel mee kan.
ik zou wat meer afstand van hem houden,hem minder gaan zien.
je hem gewoon gaan vergeten,omdat gewoon niet gaat werken.

Wat hij eigenlijk zegt is dat hij alleen de leuke kanten van een relatie zou willen, de negatieve kanten, die hij als argumenten gebruikt om niets te beginnen, daar loopt hij liever voor weg. Een relatie gaat om beide dingen, slechte tijden doormaken en er sterkter uitkomen, elkaar steunen en daarmee leren leven, en de enorm leuke, lieve, schattige, geweldige kant ervan.
Hij vindt je blijkbaar niet de moeite waard. Heel hard, maar alshij een beetje een volwassen jongen was geweest, was hij wel voor je gegaan. Zoals jij het al zegt, van dat gezeik zou hij zich niks moeten aantrekken. Enorm kinderachtig wat hij doet.

Ik zou hem als ik jou was dumpen voordat hij dat bij jou doet, want dit is zo’n situatie dat hij van de 1 op de andere dag zegt “Nope, ben er klaar mee”.

Wat ook nog eens zo is, is dat hij jou nu dagen negeerd en rot doet. In een relatie zou je daar echt niet mee weg komen. Hij kan met andere meisjes zoenen en zeggen “ja we hadden toch niks?”. Snapje?

Laat hem. Hij is jouw aandacht niet waard.
Hij wilt geen relatie met je. Dus dan niet. Ga op zoek naar iemand die wel voor jou wil gaan.

Als hij je écht leuk zou vinden dan zou hij er alles aandoen om een relatie met je aan te gaan.

Wat een watje. :slightly_smiling_face: you deserve better

Oké wat een rare jongen
Besteed geen aandacht meer aan hem, en evenals je gevoelens voor hem
Blijkbaar wilt hij geen relatie, misschien een soort van bindingsangst? Anyways je verdient inderdaad beter

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga hem gewoon vergeten, al is dat lastig als je elkaar bijna elke dag ziet…

Dit precies!