probleem, help?!

Verliefd…
We praten veel via msn en zitten jammer genoeg niet in dezelfde klas, maar we komen elkaar vrij vaak tegen op school en zeggen altijd hallo tegen elkaar…
Maar een tijdje smste een meisje: Jaah heel veel zeggen dat jij op die bent! Ik hem helemaal ondervragen maar hij zegt dat ie het niet heeft gezegd tegen haar, en we kennen elkaar al vanaf groep 1 ofzo maar ik ben laast dus verliefd op hem geworden…
Maarja:

Is hij verliefd op mij?
Zou hij dat echt niet tegen dat meisje hebben gezegd?
En ik durf echt niet te zeggen dat ik verleifd op hem ben…

Ik denk niet dat een hand op je schouder veel betekent, misschien vindt hij je gewoon aardig.
Misschien heeft hij het van een ander gehoord? Iedereen kan het haar hebben verteld, vraag het haar?
Je hoeft het ook niet per se te zeggen, je kunt ook afwachten.

vraag aan haar wie het heeft verteld tegen haar?
en ik denk dat het niet veel betekend, die hand op je schouder…

Tja, als je het zegt heb je sowieso wel zekerheid.

Flirt gewoon met hem en zie wat er van komt :3

dat meisje en ik zijn nou niet bepaald goeie vrienden. :stuck_out_tongue:

Zij smst jou toch ook?

Ja oke, heb net gsmst.

wat heb je gesmst??

Ik ben niet goed in verzinnen maar ik wil het wel weten:

SMS:

Heee! Dat wat jij mij toen gsmst had hé? Dat heel veel denken dat ik verliefd op hem ben. Van wie heb je dat eigenlijk?? Liefs.

en sms terug!

OPENEN

Jezuus klotezoooi. (sorry)
ER staat: Ja haha dat mag ik niet zeggen, :wink: kus

UP.

blegh dat háát ik echt.
maarja, hij heeft niet echt gezegd dat hij wel/niet iets voor je voelt, dusja … afwachten zeker ?

whhaa jah, :slightly_smiling_face: Thanks for help everyone.

Aan hem vragen.
Zeg dat je het van iemand anders heb gehoord dat hij jou leuk vind en gewoon vragen :slightly_smiling_face: of heeeeel lang gaan zitten wachten.

Ja, nou kijk is wel een goed idee, maar, volgens mij beschout hij mij gewoon als goeie vriendin, maar we gaan misschien een keer film kijken. (A) Ik zou het gesprek ff vertellen:
Ik weet niet of jullie de film grease kenne maar ik vind hem wel grappig, het ging zo: (ik heb geen idee hoe we er op kwamen:S)

Hij: Ja ik moet die ene film ook nog zien die ik van jou moest kijken!
Ik: Ja indd. :grinning:!
Hij: Ik kom wel ene keer naar je toexD gaan we hem kijken.
ik: Ja is goed:) Gezellig (A)
hij:okeee:D!

(en er zouden nog allemaal mensen eigenlijk mee maar hij zij dat hij daar geen zin in had, )

uhm, dat gesprek… daaruit maak ik op dat ie je in ieder geval heeel graag mag :]. Wacht gewoon af totdat jullie die film gaan kijken en kijk wat er gebeurd! Als hij geen andere mensen erbij wil, wil ie dus alleen met je zijn. Dus, als ie je op je bek pakt dan weet je het =D

Hahah I hope so:)
Maarja one problem, OUDERS :frowning_face: