Probleem,,, help me girlss..

Hi,

Ik heb een vriendin en ze is altijd heel aardig voor mij geweest… Alleen nu doet ze heel bot tegen me en ze is heel arrogant geworden. als ik naast haar loop heb ik het idee dat ze opeens sneller gaat lopen zodat ze van me af is. Vandaag zei ik tegen haar: … zingt echt mega vals! (Mijn vriendin kent haar… Het is haar achter, achter, achter, achter nicht en ze heeft haar nog nooit in het echt gezien… alleen maar gesproken op msn.)
Mijn vriendin werd meteen pissig en zei: kan jij het beter dan? Haar " achtervolger " zei dat ook meteen en ze zeiden allemaal stomme dingen tegen mij… Zoiets gebeurd wel vaker en als ik iets terug zeg, geeft ze meteen een harde opmerking terug… Ik denk dat ze me niet meer mag …

Help mee… X me

vraag gewoon eens aan haar waarom ze zo bot doet? als je dan geen fatsoenlijk antwoord krijgt, of ze blijft zo dom doen, dan lijkt het me niet echt een leuke vriendin.

Ga met haar praten en vraag wat er aan de hand is omdat ze zo raar doet?

Woow… dit lijkt precies op een verhaal van mij!
Dat was in groep 8…

Ik had een hele goede vriendin enzo, maar later werd het wat minder. Totdat ze helemaal kattig ging doen…
Maar we hadden de musical, en ik moest solo zingen, en daarna was ik nogál hyper, en ging ik aan allemaal mensen vragen hoe het ging xD
En toen ging ze stom lopen doen enzo, dat ik heel arrogant was :S
En ik vroeg voorbeelden, en ze kon alleen die geven, want die vond ze arrogant :S
Enzo, ik vroeg verder. Toen zei ze: ‘Als je zo doorgaat wil ik niet verder met je, als vriendin’ En toen zei ik: okee…
En sinds toen wilde ze niet eens meer naast me lopen, met me praten enzo…

Nu zit zij bij ons op catechesatie (iets van de kerk) en ze deed eerst heel raar… Maar ze heeft met een meisje uit mn oude klas gepraat, waar ik eerst helemaal geen vriendinnen mee was, maar nu wel. En sinds toen doet ze weer aardiger…

Je moet gewoon aan haar vragen waarom ze zo doet! En als ze raar gaat doen, nieuwe vriendinnen zoeken…
Het klinkt hard en stom, maar het is zo…

Hopelijk heb je er wat aan!!
X

Ik heb ook zo`n vriendin gehad maar nu heb ik haar gewoon laten vallen en nu heb ik een andere vriendin(nen)

Ik had ook zo’n vriendin… Ze kon geen goede geven waarom ze zo tegen me deed dus ehb ik haar laten vallen (klinkt hard, maar heb nu veel betere vriendinnen die zoiets nooit zouden doen en zelf ook zulke vriendinnen hebben gehad)

ik HAD 2 vriendinnen waar ik echt goed me overeen kwam… 1 daarvan is naar een andere school gegaan en met de andere zit ik in de klas… sinds dat die ene van school is veranderd ging het niet meer zo goed. die van in mn klas had een fake netlog aangemaakt over mij dat ik zogezegd bi was en emo enzo… dit kon ik nog net verdragen… maar dan hadden die 2 vriendinnen de mensen van mn klas zitte wijsmaken dat ik lesbisch was en samen was met een vriendin van mij enzo… wij zijn daar dan mee naar de directeur gegaan omdat het de druppel was. krijg ik een mail van die vriendin diie van school is veranderd. ‘omg voelt ge u nu stoer ofwa da J. naar de directeur moet gaan? blablalba maarja het maakt nu toch niet veel meer uit want we waren toch al niet meer zo’n goede vriendinnen meer!’ maar voor mij waren we dat nog wel dus nu ben ik eerst zwaar gekloot geweest en dan daarna zó’n mes in mn rug gekregen! dus nu ga ik niet meer met ze om (wel kak dat ik met 1 van die 2 in de klas zit en dr altijd naast zat…) en ga ik nu om met 2 andere vriendinne…

ok hele uitleg… moraal van het verhaal… laat u niet doen en in uw geval, vraag wat haar probleem nu eigelijk is… zo is het ook niet leuk om met haar om te gaan…

Ik had ook een vriendin waar ik niet zo goed meer mee op kan schieten… In groep 7 hadden we ruzie gekregen, Zij ging naar een andere school omdat ze dyslectie had. Toen ik een keer bij haar thuis kwam begon ze steeds domme dingen over mn andere vriendin te vertellen, Dat zij dom was en dat zij mij een kutwijf vond enzo… en mij mijn andere vriendin ging ze het omgekeerde vertellen, dat ik haar dom vond enzo. Toen we een keer samen op het schoolplein waren vertelden we aan elkaar wat A. gezegt had, en toen hadden we zoiets van dat ze wou dat wij elkaar zouden haten. Met sintmaarten van een paar jaar geleden vroeg mn neef of hij met ons mee mocht lopen, ik zei dat het wel mocht omdat hij elke keer met ons mee liep. Toen gingen we vast wat huizen langs toen zij en mn andere vriendin er aan kwamen omdat zei om 18.00 uur zouden gaan lopen. Toen zei A.: ‘Beslis jij nu elke keer ofzo, JE wou ook al persee om 17.30 weg… Wil je nou met ons mee of met je domme neef?’ Toen zei ik djus dat ik met mn neef mee ging lopen en toen zei A. ‘Kom we gaan wel met zn 2en lopen’ Toen wou mn neef hun dus 8ter volgen en ze gingen naar A.'s moeder toe. En we gingen dus de hele straat doen behalve hun huis, En toen kwam A.'s moeder naar buiten en zei ‘Kom es hier!’ mn neef zei zo ‘Nee’ En ik liep er zo naar toe en toen moest ik kiezen met wie ik mee wou lopen, toen zei ik dus weer dat ik met mn neef ging lopen. en wij gingen dus met zn 2en lopen, en dat was het einde van de vriendschap met A. En mn andere vriendin zei de dag er na: ‘Ik had eigenlijk met jullie mee moeten lopen’ dus met haar ben ik nu nog steeds vriendinnen, dit jaar al 10 jaar :slightly_smiling_face: Beetje lang verhaal, maar je kan haar het beste gewoon vragen waarom ze zo doet, en anders zijn er vast nog wel andere aardige meisjes waar je mee om kan gaan… succes :slightly_smiling_face:

Focking sorry hier heb je niet veel aan maar van zulke mensen ben ik vet onzeker geworden en durf ik nu geen kloot meer :pensive:

succs iig nog

er zijn 3 opties mogelijk:

• jij loopt teveel achterhaar aan en daar heeft ze niet altijd zin in
    -jij bent gewoon heel aardig maar je vriendin is een irritante kapsones-wuuf.
  • ze wil niet met je gezien worden (jasorry maar het zou kunnen)

TY voor help everybody :grin:

Ik heb er met me ma over gepraat…
Ze zei dat als ze zo deed ik er gewoon geen aandacht aan moest besteden en dat ze dan eigenlijk geen goede vriendin meer is.
Ze zei ook dat ik gewoon met een andere meisjes uit de klas moest omgaan. Njaah… Dat ga ik morge dan maar ff doen… :grin:

Lang leve moeders (L)

x

goed plan!,
ik zou nog wel een xtje met haar praten, misschien dat dat helpt? En zo niet!, Gnoeg andere meiden!

Mijn vriendin heeft me keihard laten vallen voor andere meisjes, maar boeiend, life goes on. Heb nu weer nieuwe vriendinnen :'D

Geef haar geen aandacht meer en probeer met andere meisjes om te gaan. Je bent beter af zonder haar.

ik had laatst ook zoiets met een vriendin…
Zij liet mij eiglijk beetje zitten omdat ze mij niet meer intressant genoeg vond ofso denk ik. En haar nieuwe vrienden waren op dat moment intressanter. Dus ze sprak nooit meer af, kon nooit meer. ALs we wat gingen doen vergat ze het. en ze deed hele tijd gemeen. Der ouders waren ook net gescheiden dus dat liet ik wel toe. Toen had ik geen zin meer achter haar aan te lopen. Ik voeg verder niet waarom ze zo deed. En ik ging gewoon veel met andere vriendinnen om. Toen had ik geen tijd voor haar volgens haar. en we gingen steeds botter en gemener tegen elkaar doen. en we praatte er niet over. En na een tijdje deden we egt bot en gemeen en kut tegen elkaar.
Toen ging ik erover praten en toen kwam ik erachter dat zij zo deed odat ze het neit meer zo leuk vond omdat we daarvoor te veel met elkaar omgingen. Dat is ook wel waar. Maar ze is nu nog steeds verandert. Het is soms weer gezellig als vroeger. Maar meestal doet ze best kut en zit ze de hele tijd te zeiken ook op mij. Tis in ieder geval niet meer als toen.

Heel lang verhaal maar ik hoop dat je het tog leest en er wat aan heb. Jij kan volgens mij ook beter gewoon nu met haar praten anders wordt het mischien ook alleen maar veel erger, en daar wordt je niet gelukkiger van, geloof me. En inderdaad ook met andere mensen meer omgaan. Want dat ze nu zo doet en jou best wel laat vallen betekend dat ze waarschijnlijk niet meer zon geweldige vriendin is

Ik heb ook zo een meisje in de klas zitten en als zij naast me loopt dan ga ik ook sneller lopen om van haar af te zijn. Maar ik weet wel waarom ik het doe. Misschien hang je teveel aan je vriendin. Geef haar ruimte loop niet de hele tijd achter haar aan. (als je dat doet want dat weet ik niet natuurlijk) Maar in ieder geval geef haar even ruimte. Ga na een week met haar praten en vraag waarom ze zo doet of deed geeft ze een vaag antwoord. of zegt ze dat je arrogant doet zonder goede argumenten is ze het je niet waard en klinkt het heel hard maar misschien is nieuwe vriendinnen zoeken dan toch de beste optie. En als ze bot doet doe dan ook eens zo tegen haar kijk wat ze ervan zegt. Gaat zij vragen waarom je zo doet zeg dan meteen recht in haar gezicht zonder omwegen dat zij precies hetzelfde doet en dat jij nu precies hetzelfde als zij aan het doen bent…
Hoop dat je er iets van snapt :stuck_out_tongue:

succes

Zooooot toevallig!
wel ja, voor het moment (nu) heb ik ook een vriendin die erg bitchie begint te doen … ze krijgt en air, ze maakt grove opmerkingen blablablabla.
kvind het zo vre-se-lijk. ik ken haar nu al meer dan 12 jaar, nooit echt beste vriendinnen geweest, maaruh, we wisten wel alles van elkaar (:
dus twas gwn, chill tussen ons. Ze is verandert van school, en ik ook, op school zelf heeft ze zo een beetje ‘macht’ over twee hondjes (ik noem ze zo) uuh, meelopers? (: Dus, tegen hun kan ze zeggen van: ’ wat heb jij nu aan? komaan, je durft zo toch niet rond te lopen ’ normaal zou ik me er echt niets van aan trekken, maaruh, tkwam wel hard (: -ik had mijn gewoon uggs aan- normaal zou ze nooit zo grof, airwijf en bitchie zijn.
Doet eigenlijk wel pijn. om een vriendin zo te zien veranderen ;s
najah, kvind het echt een handige forum ;p
Tyaaa’ people♥
daarling, kleef mdu mee (:

ik weet precies wat jij bedoelt! dat had ik nou ook! als ik jou was zou ik met andere mensen omgaan. ik bedoel; je kunt je niet eeuwig afvragen wat je fout doet. misschien zijn er veel betere mensen (zeker wel!) maar die je dan niet zo goed kent, maar als je ze beter leert kennen super aardig zijn. breid je vriendenkring uit!

[i][s]ik weet niet of je wat hebt aan mijn bericht, haha

zie het maar als een upp[/s][/i]

‘‘Cry yourself a river, build yourself a bridge and get over it’’’
Het klinkt hard, maar het is wel zo. Sommige mensen zijn de moeite niet waard om nog langer over te tobben.
Misschien komen jullie er samen uit middels een goed gesprek.
Veel succes in ieder geval!

Inderdaad hard, maar inderdaad ook waar… Ik had eigenlijk wat ruzie met YouAreSoCrazy (zie een paar posts hierboven) omdat ze mij liet zitten voor die andere vriendinnen, die haar nu iets gelapt hadden. Toen snapte ze dat ze mij ook veel verdriet had gedaan, en nu zijn we weer super goede vriendinnen! =D Maarja, ondertussen had ik me er wel over gezet. En zij zich ook over die andere “vriendinnen”