Probleem [heel lang verhaal]

Hey Girlsceners,

nevermind, bitches.

xoxo HogwartsGirl

Nee, mijn beste vriendin komt voor me op. Maar dat andere meisje dat ik niet zo erg mag komt ook niet voor me op. En die slijmbal is weer een andere meisje.

Jij volwassen? Sorry nee. Echt niet als jij vind dat je vriendinnen meer bij de klas moeten horen. Echt wtf? Je hebt 2 vriendinnen maar ze zijn te kinderachtig voor je, nou als je niet met ze om wilt gaan zeg het dan tegen ze. Want jij voert gewoon een toneelstuk op tegenover om, en dan noem je jezelf volwassener dan hun? Nee echt niet.

Ik vroeg om hulp, niet om afkrakerij.

Wat moeten we dan gaan liegen? :’’)

Nee, sorry ik vind dit kinderachtig. Sluit mij helemaal aan bij de reacties.
Afkrakerij? Als je echt volwassen was kon je echt wel tegen kritiek :grinning: .
Bewijst dus weer dat je niet volwassen bent.

Zo jullie zijn ook niet echt aardig, ik vind me zelf volwassen denken maar ik ben vergeleken met andere absoluut niet volwassen.
Ik vind het soms nog leuk om met mijn kleinere broertje met de racebaan te spelen ofzo.

Ik trek ook meer naar oudere mensen toe want ik ben kan heel serieus over dingen praten maar ik heb nog wel een kindergeest.
Maar daar gaat deze topic toch niet over.

Verder snap ik je verhaal niet zo.
Ik ben ook alleen met 5 beste vriendinnen maar niemand die denkt zoals mij.

Ik leef er maar mee, ik kan goed met mijn vader opschieten en ik hou van mijn vriendinnen maar ik kan er nou niet echt goed mee praten want iedereen is anders en ik vind dat je daar maar mee moet leven.
Zij kunnen zich ook aan jou ergeren maar ze vragen je toch ook niet om te veranderen.

En WithOutYou17, je hoeft niet te liegen maar je hoeft niet alles te zeggen wat je vind hoor.
Als ik alles wat ik vind zou zeggen denk ik niet dat veel mensen me nog aardig zullen vinden.
(dit is al een probleempje van mij =D)

Ik sluit me bij de rest aan, maar meiden dit is toch wel een beetje afkraken.
Ik weet niet wat je had verwacht HogwartsGirl, maar wat is je definitie van volwassen? Dat je niet met een kinderachtig agenda rondloopt, en dat je een beetje wijsneuzerig veel dingen weet? Dan ben ik liever kinderachtig. Ik weet zoveel niet, en kan nog veel meer leren. Ik krijg nog altijd plezier als ik naar kinderachtige series kijk. En ik ben volgens mij net zo oud als jou. (Ik ben 14)Wat maakt het uit dat dat andere meisje kinderachtig is? Als ze zich kan uiten met een discovery channel agenda dan doet ze dat toch? Als je iemand niet aardig vindt… pas je dan aan! Want dat moeten we nou eenmaal doen in onze samenleving… Dat is VOLWASSEN…
Maar dat is mijn mening, en ik kan het natuurlijk verkeerd hebben…

Ik vind het triest dat je oordeelt over je vriendinnen omdat ze andere dingen leuk vinden. Ik heb vriendinnen van mijn leeftijd [rond de 23] die nog tekenfilms kijken, so what.

Heb je er moeite mee dan ga niet meer met ze om en zoek mensen die je wel kan accepteren, alhoewel me dat moeilijk lijkt.

Ik snap niet dat kinderen altijd moeten benadrukken hoe volwassen ze zijn. FUCK IT. Iedereen vind zich volwassen terwijl ze het nog niet zijn. Zit je in de eerste dan is het "Ze gedragen zich als basissschool kinderen"Dan is het “Ze gedragen zich als eerstejaars” en dan altijd gevolgd door “Ik niet”

Helemaal met je eens. Mijn zusje zit op de bassischool.Vorig jaar zat ze in groep 7, en de meeste van haar vriendinnen zaten in groep 8. De laatste keer dat ik hun zag, gedroegen ze zich heel raar en anders, omdat ze stoer wilden overkomen. Dat vond ik belachelijk. Dat deed ik toch ook niet? Maar ja, hun wilden niet onzeker overkomen…
En de eerste jaars bij ons doen opeens ook heel stoer. Nu vraag ik me af of ik daat ook deed. Maar ik denk het niet, was wel heel erg verlegen :flushed:

Met volwassen bedoel ik dat ik niet meedoe aan kinderachtige trek-en-duw elkaar door de gangen en zelf niet aan pesten doe etc.

@Bladieblabla en Jubelientje, bedankt :slightly_smiling_face:

Geen beginpost,
Dus slotje.

Natuurlijk moet ik wel zeggen wat ik denk :’). Ze vraagt toch om onze mening? Sorry hoor maar ik was alleen eerlijk hoe ik er over denk.

Lekker aardig joh.

Beginpost is weg, dus slotje.