probleem haar...

Hoooi dames
Dit is even een snelle vraag. Geen zin om te zoeken :cold_sweat:
Maar ik heb een probleem met mij haar.
Ik heb een volle bos krullen normaal.
Maar raar genoeg is als ik klaar ben met douche en mijn haar wil uitkammen droogt het opeens stijl op als ik het niet kam is het krullend.
Is maar haar beschadigd of wat?
Want het viel me op afgelopen zomer was ik in een warm land, als ik uit de douche kwam en het had geborsteld dat het vol en krullend daarna heeft gedroogd.
Echt heel raar…? Bijna niet te geloven als ik het zo lees ;s maarja tips ofzo?

Groetjesss :hugs:

Kam je haar voor het douchen en kneed na het douchen de krullen er met je handen in, dat doet waarschijnlijk al wonderen :slightly_smiling_face:

kam je haar niet uit, als je krullen hebt zal het breken en al helemaaal als je geen speciale kam hebt, Detangle je haar (is met je vingers, zal het even opzoeken op youtube) en idd na het douche met je hoofd voorover buigen en je haar goed knijpen, dan langzaam je haar naar achter doen door met je hoofd te bewegen en dan gewoon laten opdrogen. (klinkt raar maar ik gebruik nooooooit een kam, dit is echt killing voor krullend haar)

ohhjaa en als het nat is en als je het gaat opknijpen zou ik een t-shirt gebruiken om het te drogen. Niet met een handdoek je haar uitwringen en wikkel het al helemaaal niet in! Gewoon opknijpen met een t-shirt (pleaaase geen handdoek) en lekker laten drogen aan de lucht

Bekijk deze video:

Heel handige tips over hoe je je haar moet behandelen na het douchen:
Ze heeft stijl haar, maar ik heb krullend haar en die tips hebben heeel goed geholpen beter dan de video’s waar meisjes met krullend haar uitleg doen.