probleem haar 's nachts

ik heb al een beetje gezocht maar ik kon er eigenlijk nergens iets over vinden.
hoe doen jullie je haar 's nachts? want ik vind het heel irritant om met los haar te slapen, ik heb veel liever een knotje bovenop mijn hoofd of een vlecht in. maar het probleem is dat ik de volgende dag dan altijd hele gekke krullen krijg, omdat mijn haar supersteil is. weet iemand een manier om je haar vast te doen snachts maar dat het niet gaat krullen of dat er van die deuken in komen?

Een niet zo strak staartje

haarhanddoek?

ik heb het juist andersom.

Als je geen laagjes hebt een klein staartje bijna aan het uiteinde van je haar vastmaken?

Overal krijg je toch een rare krul van in je haar? Volgens mij is het ook niet zo goed voor je haar om het 's nachts vast te doen.

Ik heb het altijd los, maar ik heb zo een gezond kussen waar je rustig op slaapt en dan raakt je haar ook niet zo in de war snachts.

http://www.mahoton.nl/images-producten/kussens/kussens-Thermocomfort.jpg

Zo een

Ik heb krullen van mezelf, en 's nachts doe ik gewoon een knotje in, maar mijn haar gaat daardoor ook heel raar zitten behalve als ik het heb gewassen. Daardoor stijl ik het maar gewoon…

ik heb hetzelfde … maar ik krijg meestal snachts gekke slagen in me haar maak nie uit wat ik doe… en als ik het die avond heb gewasse dan is het sochtends egt gewoon te zacht en te futloos zelfs als me haar al droog was die avond…maar soms heb ik geluk en dan valt het wel mee…lkkr nutteloos aan mij hebbie niks maar ik leef wel met je mee