Probleem: geen contact meer

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
2 jaar geleden heb ik op wintersport een hele leuke jongen ontmoet.
We hadden het heel gezellig en ik vond het ook echt jammer dat we weer naar huis moesten. Ik was echt verliefd op hem en hij zei dat hij mij ook leuk vond.
Die jongen is een kennis van een vriendin van mij en hij woont hier ongeveer 2 uur vandaan.
Dit jaar met oud en nieuw zag ik hem weer bij die vrienden, toen was het gezellig maar meer ‘gewoon’.
Nu komt het probleem, ik vind hem nog steeds wel leuk en ik kom maar niet over hem heen.
Ik hoop steeds dat hij nog aan mij denkt en dat hij misschien weer contact zoekt.
Ik heb alleen zijn hyves en misschien zijn mobiele nummer (ik weet niet of het nog klopt), maar ik weet niet zo goed of ik contact moet zoeken en hoe ik dat dan zou moeten doen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik word er echt hopeloos van.

Sorry voor het lange verhaal

Als hij jou ook leuk vind, had hij toch ook wel contact met jou opgenomen? Tenzij hij heel verlegen is…
Waarom laat je niet een berichtje achter op zn hyves?

```html
Stuur hem een sms, zoiets van ‘is dit ? :stuck_out_tongue:’ en dan komt er vanzelf wel een gesprek.
Of stuur hem een krabbel over hoe het met gaat enzo. Zo te horen vond/vindt hij jou ook leuk, dus dat is alleen maar goed! Je kan ook met die vriendin eens iets met hem afspreken ofzo, dat jullie met zijn drieën naar de bioscoop of naar de stad gaan ofzo. Dan kun je eerst weer een beetje met hem in contact komen, en dan gaat de rest vanzelf!
Naja ik hoop dat je hier iets aan hebt, en succes.
```

Het verhaal ligt iets ingewikkelder eigenlijk.
Want die vriendin in meer een kennis zeg maar. Op zich hebben we niet heel veel gemeen.
Daar komt nog bij dat zei, voordat ik hem kende, met hem heeft gezoend, maar hij vond haar niet echt leuk.
Bovendien denkt iedereen dat ik allang over hem heen ben en zo.

Hij heeft wel eens contact gezocht, maar dat was 2 jaar geleden, toen smsten we wel.
Alleen ging toen mijn mobiel kapot en hadden we geen contact meer.
Maar ik denk dat ik hem binnenkort maar een smsje stuur met: “Hee -naam-, klopt dit nummer nog? xx Jam”

Iemand n.n?

Waarom stuur je geen berichtje op hyves:
heee lang niet gesproken!
hoe is het allemaal met jou joh?

euh ja, dat lijkt mij ook een de meest voor de hand liggende ‘oplossing’?

haha ja idd, gewoon van Heee long time no see! Hoe is het? :grinning: xx

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb hem inderdaad maar gekrabbeld (ik ben echt een belabberde krabbelaar)
En hij reageerde, dus het contact is er weer n.n