probleem galajurk :(

ik heb bij asos deze galajurk gekocht

http://imagecache.asos.com/inv/R/23/48/402439/Black/image1xl.jpg

ik vind hem echt super mooi! ^^ maar hij is bij mijn borsten dus net iets te groot… :frowning_face: hij zakt daar een beetje af en dan zie je mn bh en dat is dus niet de bedoeling :stuck_out_tongue: oja en de bh die ik eronder heb is een opplakbeha want dat is gewoon het mooiste dus opvulling word het ook niet… ik zat zelf te denken aan plakkertjes eronder…
kan iemand me helpen?

Push up bh kopen?
Bij de H&M hebben ze hele mooie!

Misschien een strapless bh met extra vulling? En sowieso fashiontape, dat is dubbelzijdig tape dat je op je bh en jurk plakt. Had zelf gister gala en mijn jurk zakte ook wat af maar dat tape hielp erg goed. Te koop op Ebay, bij Hunkemoller, V&D, H&M etc.

ooooh, supermooi :open_mouth:
hmm, koop misschien een andere bh, of een zwarte
dan valt het minder op
of maak een plooitje on de jurk aan de zijkant met veiligheidsspeldjes (aan de binnenkant)

Ik heb dat ook meegemaakt. Ik heb dan gewoon dunne, zwarte bandjes bij de Veritas gekocht en ze er op genaaid. Mijn jurk zakte toen gelukkig niet meer af én het viel totaal niet op…

naai die avond je jurk aan je bh vast :grinning:
en pushup bh kopen :slightly_smiling_face:

kan je hem niet miss zonder bh dragen? Dat doe ik meestal als je mn bh anders ziet. Maar weet niet of dat kan aangezien je zegt dat hij een btje afzakt.

geen idee,maar het is wel echt een supermooie jurk !(’:

Anders bij de borsten innemen? Dus van achteren(op je rug) de stof vastpakken en strakker maken met een veiligheidsspeldje ofzo? Of bij een professional laten innemen :slightly_smiling_face:

wauw! supermooi <3
misschien idd van die plakertjes?

dat probleem had ik ook met mijn strapless galajurk; mn oma heeft 'm 10cm ingenomen aan de achterkant, bij de rits.

MOOOOOOOOOOOOI <3
Oke, even serieus x] Losse behabandjes eraan naaien zou ik doen, dan zit je niet de hele avond je druk te maken over afzakken. Die bandjes kun je zelf nog opleuken door er steentjes op te naaien ofzo. Als je ze een beetje aan de zijkant van je borsten vastmaakt, ziet het er vast leuk uit :slightly_smiling_face: Je kunt ze zelfs nog kruislings laten lopen oid.
Succes ermee in ieder geval :slightly_smiling_face:

allereerst, wees blij dat hij bij je borsten te groot is en niet te klein zoals bij mij. ik kon amper ademhalen en als ik geen bolero erover had dan had het er niet uitgezien.
je kan er inderdaad zelf bandjes aan naaien, dan zit je niet zo te kloten met plakkertjes enzo.

ja dat met die veiligheidsspeldjes ga ik proberen, denk dat dat wel lukt want ik vind het ook zonde om die jurk weer helemaal te “vernaaien” :stuck_out_tongue:

Of naar aan naaistudio, elke stad heeft er wel 1, naai boetiekje of hoe ze maar heten, en kun je het vet goedkoop laten verstellen, ik doe het heel vaak bij 1 hier in de buurt, kost geen drol, en ze doen het super goed, je ziet het er niet aan, en ze zijn snel.

ik zou m bij de naad aan de zijkant met een veiligheidspeld aan de binnenkant innemen. volgens mij zie je daar niks van, want het zit onder je arm.

Aan de achterkant/zijkant (waar de rits zit) innemen is het mooiste! Misschien kan je moeder het zelf, of je oma en anders kun je naar een kledingmaker gaan.