Hoi girlscene, ik ben jessica en ben net 16 jaar geworden. Ik had al een account op dit forum maar blijkbaar doet het wachtwoord het niet meer
Ikj heb helaas een probleem, ik kwam laatste een jongen tegen ik de club en ik vond hem al gelijk super leuk, hij gaf mij een drankje etc en zo kwamen we aan de praat. Uiteindelijk nummers uitgewisseld etc en we hebben laatst afgesproken bij zijn huis.
Ik vond het raar dat hij steeds zijn shirt uitdeed en poses ging doen met zijn gespierde lichaam en rare dingen ging zeggen… ook ging hij steeds om het uur naar beneden om een soort shake te drinken ??
anyways uit eindelijk beland in bed met hem (kon het niet laten hij was ehct gespierd en had een tatto op zn arm en een tekstje op zn borst) maar hier komt dus het probleem hij kreeg zijn geslachtsdeel niet omhoog… hij zei dat het door de steroíden kwam, hij is ermee gestopt en heeft dus weinig testosteron in zn lichaam wat moet ik doen? ik vind hem echt super knap enzo met zijn aesthetic lichaam … maar sex is toch echt een belangrijk ding in me leven…
alle positieve reacties zijn welkom
groetjes jessica