probleem(en verdrietig)

ik ging weer op nieuw bh’s en bikini’s passen maar ik ben 17 en ik heb 65a en ik vind dat heel erg want de rest en sommige van 13 hebben veel groter en ik wil dat ook zo graag ik voel me nu niet blij.vanaf mn 13e tot nu heb ik de zelfde maat en ik kan ze dus bijna niet kopen heb er een paar met push up dat zit wel een beetje.
is het normaal zoon maat? mn moeder heeft dat niet en ze zeggen dat na je ongesteldheid niet echt meer groeien en dat je op je 18e uitgegroeit bent dus over een jaar:(

Ik heb dat ook. Ik ben zelf ook 17 en heb maat 4 van bikini’s (de kleinste). Ik zit er zelf totaal niet mee, mijn moeder had ook altijd kleine borsten.
Je zit nog in de groei, dus een kans dat je borsten groter zullen worden zit er wel in. Maak je geen zorgen en kijk niet naar anderen, je bent mooi zoals je bent.

Je zit nog in de groei, waarschijnlijk groeien ze nog wel. Ben je al ongesteld geweest? Zo niet dan groeien ze zeker nog. ;3

Die meisjes van 13 hebben gewoon meer vet.

Ik heb het ook, ik ben dan wel 15 en ik heb vanaf mijn tiende maat 65/70A, vaak zelfs AA. Ik denk niet dat ze bij mij nog gaan groeien, want als het in 5 jaar niet is gebeurt, waarom dan nu wel? Ik kan me er niet druk om maken eigenlijk, ik vind het mooi staan. Je kunt ook bh’s proberen met gel er in, daarvoor moet je even bij de livera/hunkemöller kijken. Als je zo’n bh aan doet zul je zien dat het lijkt alsof je veel meer hebt dan dat je in werkelijkheid hebt!

Nou en, kleine borstjes zijn ook leuk. Borsten kunnen geloof ik doorgroeien tot je 25te en zo niet, dan zou je er het beste mee kunnen leven. Zo’n ramp is het niet, je bent een gezonde meid en er leuk uit zien heeft geen grote cup nodig.

ik ben pas begonnen met groeien toen ik bijna 17 was. Ook in de lengte… en kreeg halverwege mn 16e ook pas een beeetje vormen… Ben nu net 1 maandje 18, en ik ben uitgegroeid maar 10 cm langer en borsten cup c soms d… dus wat er in een jaar kan veranderen!(oh werd trouwens pas toen ik 17 was ook voor t eerst ongesteld.)

Same here, ik ben 18. Vond het heel erg maar nu boeit het me niet meer.
Je kan er toch niks aan veranderen en wees maar blij dat niet iedereen er hetzelfde uitziet. :slightly_smiling_face:

Op je 21e zijn ze pas uitgegroeid, dus er is nog hoop (:
Je kan er niet veel aan doen, op de een of andere manier moet je ervoor zorgen dat je toch tevreden wordt met jezelf!

Boeien, het zij maar uiers. Het is niet zo dat je dan misvormd bent ofzo, kijk bijvoorbeeld naar keira knightley.

das wel kut ja …
ik ben zelf 13
en heb ook maar 65A
maar ik snap dat je het kut vindt als je 17 bent.
is het echt zo dat je borsten na je ongesteldheid niet meer groeien ?
want bij een vriendin van mij had juist na haar ongesteldheid 2 cupmaten groter.
x

Als je met de pil begint kunnen ze ook groter worden doordat je dikker wordt.

Verder moet je jezelf accepteren zoals je bent. Kleine of grote borsten… aan alles zitten voor en nadelen.

Na je ongesteldheid groeien ze juist nog wel wat. Maar ik zou niet verwachten dat ze nog erg gaan groeien als ik jou was. En nou en, wat maakt het uit? Geloof me, het is vaak mooier dan heel grote borsten, dan pas je in zoooveel jurkjes/topjes niet! (Ik heb ook B hoor, dus ben geen ervaringsdeskundige, maar zelfs ik pas er soms al bijna niet in!) Ja, ik snap dat je liever een B of C hebt, maar het is echt niet zo lelijk om kleine borsten te hebben (des te minder kan er gaan hangen als je ouder wordt ; )).

niet waar. ken genoeg dunne meisjes met dikke tieten.

maar wat kut voor je zeg! ik ben nu 14 en heb 70a. ik krijg er nogal flauwe opmerkingen over van een paar jongens uit mijn klas… ^^

maar zodra je ermee stopt lopen je tieten weer leeg. alleen dat schijnt niemand te snappen?

Ik ben 18, heb echt bijna niks. In bh’s heb ik 70A, met een beetje vulling, ik vind het ook best kut, maarja er is niet echt iets aan te doen.
Ik werd ook pas op mijn 16e ongesteld, maar had eigenlijk nog steeds niks, dat is nu op mijn 18e een beetje begonnen (hoewel ik nog bijna niks heb), dus er is nog hoop ^^.

Als dat daadwerkelijk zo was zou ik direct stoppen met de pil.
Maar helaas, alles wat je aankomt door de pil (heupen, borsten) blijft.
Vandaar dat 'niemand het schijnt te snappen’het is gewoon niet zo :wink:

zo heeft iedereen wel wat.
ik heb 75D, en tuurlijk had
ik ze liever ook wat kleiner gehad.
maar ach, tis niet anders.
leer het te accepteren. (:

Toen ik ermee stopte viel ik 5 kilo af, maar mijn borsten werden niet heel veel kleiner.
Ik heb trouwens cup C/D en ik vind het echt super irritant dat mijn borsten in strapless jurkjes zo raar geplet worden.

bij sommige meiden staat een a juist beter.
groot is ook niet alles, en echt nog ontevreden later kan je er nog wat aan doen; pieker niet. een a vind ik juist mooier dan een c. (: