probleem eerste liefde

Ik begin mijn eerste grote liefde weer leuk te vinden.
Het is nooit wat geworden (hij was liever single), jammer genoeg.

die jongen die ik weer leuk begin te vinden noem ik wel even: J.

Maargoed, de laatste tijd praat ik weer veel met hem, op flirtige manier. En begin hem dan ook weer leuk te vinden. Hij doet nu telkens hartjes (wat ie eerst nooit deed), en hij zegt veel lieve dingen. Er was eerst een jongen die mij gebruikte, ik vond hem erg leuk. En ik had dat tegen J. gezegd. Hij zei dingen als: Als hij jou echt kende zou hij wel met je genomen hebben, en hij zei ook dat ie hem een kk mongool vond. Met die jongen die me gebruikte/playde heb ik dus ruzie, en J. heeft hem nu op msn en komt allemaal voor mij op. Hij wil hem in elkaar slaan enzo, en zei tegen die player dat ie normaal moest doen tegen mij. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat heel lief.

En in die tijd dat ik hem nog leuk vond , vroeger dus, had ie belijkbaar iemands been gebroken van een jongen die mij leuk vond. Maar daar kwam ik dus later achter, ik vind dat dan ookal zo… verdacht zeg maar.

Maar een probleem: ik heb hem al iets van een jaar niet gezien. (Ik ben namelijk verhuisd naar een dorp vlakbij de stad waar ik heb gewoond, en waar hij woont). En ik als ik naar Breda kan, heeft ie meestal al iets (omdat ik misschien laat vraag?). Gelukkig gaan we nog een keer zwemmen :wink: Maar bij ons in het dorp in een discotheek is het elke laatste vrijdag van de maand teenage party. En hij komt dan waarschijnlijk ook. En ik dan ook. Mijn vriendinnen zeggen dat ik hem op z’n bek moet pakken. Maar ik ben nogal verlegen enzo.

Sorry voor lang verhaal, maar ik weet niet wat ik moet doen.
Tips?

Ziet er wel naar uit dat hij jou leuk vind
maar weetje ik zou het maar rustig aan doen want straks bedoelt hij het helemaal niet zo en als jij hem dan op ze bek pakt en hij trekt zich terug is het ook weer zo van … kut
maar ik denk niet dat het gaat gebeuren zo te zien hoe hij doet :wink:
je komt er wel achter waar de avond je naar toe brengt meid :wink:

succes!

iemand tips voor als ik hem weer zie? (knuffel, gewoon hoi zeggen , iets anders… ?)

Spreek dan eerst een keer gewoon wat met hem af?

vrijdag is dus dat teenage party, en dit weekend konden we niet.
en in schoolweek is het niet handig (lees: ver fietsen, bus > blut, en ouders mogen er nog niks vanaf weten) :stuck_out_tongue:

Je kan toch gewoon gezellig met hem gaan praten?
Ik vind het trouwens echt niet normaal dat hij iemands been breekt, omdat diegene jou leuk vindt…

misschien is het wel verstandig het je ouders te vertellen, straks komen ze erachter en mag je minder,

Maar ga gewoon een praatje met hem maken, net zoals op msn en als er
een schuifelnummer komt dan kan je hem vragen
tenzij hij jou al heeft gevraagd^^

succes(F)