Probleem, bruiloft in Engeland

Hee,
Ik heb dus een probleem, een vriend van mij gaat trouwen in Engeland. Hij is Schots en het meisje Engels en zijn beiden 17. Ik vind zelf dat het veel te vroeg is, maar dat terzijde. Ik ben uitgenodigd op de bruiloft en wil daar ook echt heel graag naartoe. Er zijn alleen een aantal problemen, ten eerste de locatie, ik denk niet dat mijn ouders me daarheen laten gaan. Maar het grootste probleem is dat ik die jongen nog nooit ontmoet heb. Ik ken hem via het internet en heb al heel lang contact met hem, 2.5 jaar ofzo. Ik ben zijn beste vriendin en hij wilt mij er dus ook echt bij hebben, alleen denk ik niet dat het mag van mijn ouders, omdat ze hem niet kennen. Wel weet mijn moeder hoe hij eruit ziet [cam] en heb ik afgelopen kerst een kerstkaart van hem gehad en ontvangen, met toestemming, maar ik denk dat dit wat te ver gaat.

Hoe kan ik mijn ouders overhalen om toch naar die bruiloft te mogen?
Hij valt trouwens net na mijn toetsweek, herkansingen etc en net voor mijn eigen verjaardag.

Oh, er is trouwens nog een ander probleem, ik word 22 mei geopereerd aan mijn enkel en heb 3 maanden revalidatie. Ik ben dan net 1 week uit die looplaars en kan dus nog moeilijk lopen en moet ook vaak naar de fysio enzo, dus denk dat ze daar ook nog moeilijk over gaan doen =/

Sorry maar ik kan alleen maar zeggen…
niet gaan?

Maar ik wil dus écht wel gaan, ook al kost t me ruim honderd euro aan vervoer enzo. Ik bedoel, ik ken hem echt door en door en help hem echt bij alles. Zonder mij had hij waarschijnlijk zelfmoord gepleegd [heel mentaal stabiel is hij niet, maar dit meisje helpt hem weer wel daarmee] en ik wil hier gewoon echt bij zijn.

Je kan gewoon voor 1 dagje gaan, Engeland is niet super ver weg en vraag gewoon of 1 van je ouders mee wilt.

Ouders kunnen niet mee, op die dag heeft mijn moeder altijd OK en mijn vader kan sowieso geen vrij krijgen. Denk ook niet dat ze dat zouden willen, ze kennen hem niet echt ofzo.

wat is OK?

Maar ik zou gewoon gaan, in je eentje?

Operatiekamer =]
Ja, maar dat is dus het probleem, denk dat ik daar geen toestemming voor krijg van mijn ouders en heb tips nodig over hoe ik ze over kan halen.

Neem een vriendin mee; met het excuus dat je gaat shoppen? Weet niet precies waar het is, maar met de boot naar Canterbury kost bijvoorbeeld niet zoveel geld.
Of met de Eurostar is het -denk ik- ¤100 heen en terug…
Je kan je ouders overhalen door te zeggen dat je dan tenminste niet alleen bent en dat het niet zoveel geld kost en veilig is.

Midden-England denk ik, daar woont dat meisje.
Zelf ben ik 16 trouwens.
Mijn vriendinnen krijgen sowieso geen toestemming, hun ouders zijn veel te beschermend. Echt zo irritant is dat =/
Geld is ook niet zo’n probleem, ik ben een goede spaarder, dus heb altijd geld over voor dingen xD

vliegticket naar londen is ongeveer 99 euro.
dat is te doen toch? ga een dagje! zeg tegen je ouders dat je bij een vriendin avondeet. (:

Komen ze denk ik achter…
Denk sowieso dat ik niet 's ochtends heen kan gaan en dat ik dan weer 's avonds om 9 uur thuis zit, denk dat dat dan toch de dag erna zal worden.
Maar vliegen gaat idd wel snel, maar 1 uur.

zeg dat je 2 nachten bij een vriendin slaapt, als je ouders niet heel achterdochtig zijn? dan heb je genoeg tijd om heen en weer te vliegen en als ze er achteraf achter komen dat je naar engeland bent geweest, wat willen ze dan doen? je straf geven? nou dat is dan het risico wat je neemt. maar ik zou dit alleen doen als je ze echt echt echt niet kan overhalen.

Het zou we opvallen als je nu ineens op die dagen by een vriendin slaapt.

Ja, idd…
Denk dat maar gewoon eerlijk ga zijn ofzo, en voet bij stuk houd.

Als je rond de trouwenrij ook nog herkansingen heb en operatie en herstel en je verjaardag en weet ik het allemaal.
Dan zou ik gewoon niet gaan.

Ik zou ook niet gaan als ik jou was. Zeker niet zo net na een operatie.

Ik zou niet gaan als ik jou was… Ik weet niet, maar je hebt die persoon gewoon nog nooit ontmoet en dat vind ik 'n beetje creepy. 't Is ook ineens zo ver weg, kijk: als het nou 50 km van je vandaan zou zijn, is het heel wat makkelijker om ook gewoon te gaan en kan er iemand mee.
Ik vertrouw internetvrienden niet zo snel, en zou ze ook pas willen ontmoeten als ik weet dat er een of twee mensen met mij meegaan, op een plek waar veel mensen zijn.
Heb je überhaupt wel zo’n officiële uitnodiging/kaartachtig geval gehad?
Sorry, maar ik vertrouw het niet zo snel.
En wat HEARTxCORE ook al zegt: na zo’n operatie is het ook niet zo verstandig.

Ik zou gaan als ik jou was, maar niet alleen. (Niet omdat ik die vriend niet vertrouw, maar als je vb. met het vliegtuig gaat, is het altijd handig om iemand mee te hebben, omdat je nog maar 16 bent… En als meisje zijn zo’n grote uitstappen zoiezo gevaarlijker…)

Vlieg met ryanair via duitsland (wezen of wesen of hoe dat heet). Dat was toen ik keek 5 euro. Nu vast iets duurder maar ryanair is iig erg goedkoop. Waar trouwen ze? Misschien kun je vragen of ze je ophalen want dan kost het je minder aan vervoer en hun willen jou erbij hebben toch?
Lijkt me wel een probleem worden voor je voet…

Ga dan met een tante/oom.
Dan mag het misschien wel van je ouders.