Probleem bij liefde

Hey!

Ik vindt een jongen leuk, en hij mij ook! :bowing_man:

Maar ik heb een probleem
ik word zeg maar nét niet gepest…
Er word wel over me geroddeld meestal kom ik daar ook achter
Die jongen kent de roddels… maar die de roddels verzinnen zijn
zijn vrienden. Hij hoort zeg maar bij de populaire mensen…
Nu is zijn idee dat we gaan daten en extra aardig tegen elkaar doen…
maar dat niemand er wat van af weet want anders krijgen we gezeur…
( dat zei hij… )
Maar zou dit wat kunnen worden? of niet?

Ik zou hier niet happy van worden. Als hij jou leuk vindt zou hij dat gewoon tegen z’n vrienden moeten durven zeggen. Ik zou het zelf bloedirritant vinden als mijn relatie geheim zou moeten blijven omdat mijn vriend bang is voor reacties.

In eerste instantie moet je in de liefde je partner aanvaarden zoals hij is.
Maar hier is het alsof hij je probeert te verbergen door je situatie met de roddels. Het zou mss iets kunnen worden tussen jullie, maar jullie kunnen elkaar niet eeuwig blijven verstoppen.
Als hij je echt graag zie, zou je hem kunnen vragen om met zijn vrienden te gaan praten, zodat zij niet meer over jou roddelen. Daarna, als alles weer rustig is kan hij je eventueel opnemen in zijn vriendengroep.

Ik zou het niet doen. Als hij er niet voor durft uit komen, verdient hij je niet. Hij zal waarschijnlijk bang zijn dat zijn vrienden hem ook gaan pesten/ uitsluiten etc. maar als hij je echt leuk vindt, moet hij daar maar overheen.

Dankjewel! hier heb ik iets aan :slightly_smiling_face:

Geen probleem meid :wink:

ik zou het ook niet doen. als hij jou leuk vind hoeft dat geheimzinnige gedoe niet want dan vind hij belangrijk wat anderen denken. zo iemand wil je natuurlijk niet.

Ik denk eigenlijk wel dat het wat kan worden. Misschien wilt hij je gewoon eerst beter leren kennen en daarna het pas bekend maken, als het al wat serieuzer is.

Ik denk dat ik eerst ga daten met hem.
En vervolgens wel zie of het wat kan worden of niet…
Hij was geen ‘‘Relatie type’’ zei die… maarja we zien wel

Als hij jou echt leuk zou vinden, dan zou die dat niet ‘geheim’ willen houden. Je kan de gok wagen, maar dan moet je niet zijn geheimpje blijven.

Dit.
Ik dacht dat iedereen zou zeggen “niet doen!”, maar geef het een kans. Als hij je echt leuk vindt kan hij je niet blijven verstoppen, dat moet hij ook niet willen…

Ik citeer een geciteerd bericht. Maar ik vind ook dat je het een kans moet geven.

Dit

Tja… nu zegt hij ineens ‘‘Ja ik moet nog even kijken of ik tijd heb…’’ :rage: