Probleem bij het internetbankieren jongerenrekening.

Hallo,

Ik ben 15 jaar en ik heb dus een jongerenrekening bij de abn amro. Het probleem is dus dat ik mijn bij- en afschrijvingen, rekeningoverzicht en overschrijvingen niet kan zien bij het internet bankieren. Er staat steeds ‘U bent niet geautoriseerd voor een rekening’ ‘U bent niet geautoriseerd voor deze functie’ Afijn ik kwam er dus achter dat Abn Amro dit expres doet zodat kinderen niets kunnen pinnen zonder toestemming van wettelijke vertegenwoordiger. Weet iemand hoe ik gewoon toegang kan krijgen tot mijn rekening en dat ik gewoon kan internet bankieren?

Alvast bedankt.

Even bellen naar ABN hoe of wat…

Up

Gewoon even langsgaan en uitleggen wat je wilt, meestal moet wel één van je ouders hiervoor een handtekening zetten!

Ik heb precies hetzelfde , ik heb alles al geprobeerd en ben zelfs langsgegaan maar niks helpt. Nu moet ik alles via mijn moeders account bekijken pff

Wat zeiden ze toen je was langsgegaan? Ik wil ook niet dat ik alles via mijn moeders account moet gaan doen (wat ik nu wel moet doen).

Kun je überhaupt wel internet bankieren met jouw rekening? Is dat wel aan gezet zeg maar?

Ooh dat had ik ook, heel irritant :’)
Je moet 18 jaar zijn om die bij - en afschrijvingen en over te maken etc… Maar als je bij de Abn ambro langs gaat dan moet je dus je id etc… meebrengen en een ouder en dan moet je moeder of vader allemaal dingen invullen wat je wel of niet mag en hoeveel je mag overmaken per keer en of je ideal mag etc… Dan krijg je een brief geloof ik thuis of het klopt en dat moet je dan even terug sturen en na een paar dagen heb je die autoriteiten. Ja heel gepruts. ;}

Ja met mijn rekening kan je wel internet bankieren. Ik kreeg ook zo’n edentifier (donkergroen machientje) opgestuurd waarmee ik kon internet bankieren dus ja ik denk het wel. :slightly_smiling_face:

Ik neem aan dat je de Jongerengroeirekening hebt van de ABN?
Het volgende zie ik daar op de site staan: Bankieren via internet? Dat kan met je Jongerengroeirekening. Je ouders zullen alleen wel je bevoegdheden moeten instellen voordat je gebruik kan maken van Internet Bankieren.

Stel in dat uw kind een bepaalde rekening niet mag zien in Internet Bankieren. Bijvoorbeeld als u voor uw kind geld opzij zet op een spaarrekening en u liever niet wil dat uw kind dit kan zien.
http://www.abnamro.nl/nl/…ngroeirekening/demo_1.swf

Hé bedankt, wat een gedoe maar ik ga dan inderdaad maar langs bij een abn amro kantoor met mijn moeder. Dankjewel!

@Phaedra
Dankjewel (:

Oh nog 1 vraagje!
Is het Abn Amro kantoor open op 2e paasdag?

Nee, ze zijn gesloten op 2e paasdag.

http://www.abnamro.nl/nl/…ngstijden_feestdagen.html

Oh oke bedankt en er mag hier een slotje op. :’)

^je kan je topic zelf laten verwijderen (subforum; over girlscene. Sticky; topic verwijderen.)

Slotje op verzoek van TS. :slightly_smiling_face: