Probleeeeem jongen!

hallo meiden,
ik heb een beetje een probleem, nouja probleem? ik kom net weer van het uitgaan en er is een super leuke jongen alleen hij is een beetje een player… best jammer want ik vind hem echt leuk! ik praat ook wel met hem alleen het is meer van HOI en dan zegt hij HOI terug… soms een beter gesprek… maar hij is meestal dronken jaja het klinkt heel fout! maar hij is zoooooooooooooo leuk ik heb al eerder met hem gezoend met carnaval. Maar ik vind hem echt leuk… ik h eb geen idee hoe ik hem moet versieren want als ik gewoon met hem praat, praat hij ook wel gewoon terug maar hij denkt dan meer dat het als vrienden bedoel. Maar ik heb geen idee hoe ik hem moet laten weten dat ik hem leuk vind zonder dat hem te zeggen, want hij is een ongelovelijke player! beetje jammer :frowning_face: als jullie wten hoe ik hier mee om moet gaan… vertel je tips en hopelijk heb ik er wat aan!
Thank yooooooou!
xx

Je weet zelf dat hij een vreselijke player is die meestal dronken is, maar toch wil je hem versieren?

Ik heb geen tips, sorry. Up voor jou.

Hmm lastig, blijf gewoon jezelf & probeer contact met 'm te houden!
Verder geen tips ofzo, succes

The same problem here. alleen is hij niet zo vaak dronken.
Dus ik kan je niet echt verder helpen:(
… hij gebruikt mij heb ik het idee, dus moet nog steeds de moed vinden om het tegen hem te zeggen/vragen (lees; bedoeld hij wat mee ofniet?)
maarja sterkte meid!
misschien moet je een keer een goed gesprek met hem houden ver gevoelens voor anderen. en dan kun je uiteindelijk zeggen dat je wel gevoelens hebt voor iemand maar dat diegene een enorme player is!
… ik weet het anders ook niet!:open_mouth:

Hoooi , Dit probleem had ik ook , en toen had een vriend van me verteld hoe ik hem kon versieren .
Die jongen is een player dus hij krijgt van zich zelf all veel aandacht ( bij mij tenminste was het wel zo ) Ik had ook met hem van die super droge gesprekken enzo . Meestal op school ook alleen Hooi , maar als je een paar dagen steeds hem tegen komt en hooi zegt ( bijtje stalken)en gesprekje voert , dan heeft die veel aandacht van jou en daar went die aan. Maar als je de week daarna ook steeds langs hem loopt , maar andere richting inkijkt , en niks tegen hem zegt ( dus hem negeert ) gaat die afvragen wat er aan de hand is en gaat die van zelf aan jou aandacht geven

Heb ervaring , had daarna met die jongen 4 maanden :blush:

hoop dat je hier wat aan hebt

jongens die zo vaak dronken zijn daar moet je bij uit de buurt blijven… als deze jongen ook nog eens bekend staat als een player heb ik maar 1 tip: RENNEN!

oke, dan als je hem dan versiert heb… en dan? dan hebben jullie verkering. En dan gaat hij binnen de kortste keren vreemd. Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een betrouwbare jongen =)

Je kunt 2 dingen doen:

1. Je gaat hem versieren (ik zou zelf hard-to-get doen omdat hij een player is/was). Je loopt de kans dat hij je heel snel weer dumpt.
  2. Je vergeet hem en je gaat op zoek naar een betrouwbare jongen.

Keuze 2 lijkt me het verstandigst, omdat je dan geen kans hebt om gekwetst te worden en dan heeft hij z’n zin niet. (Oei dat klinkt fout xD)
Keuze 2 is ook niet de makkelijkste, maar toch.
Als jij denkt dat hij meer voor jou voelt dan voor die meisjes die hij gedumpt heeft moet je het eerste doen. En wie weet is er wel een tussenweg ;p
Veel suc6, en sterkte (als dat nodig is)