proberen niet tegen hem te praten

Ja, tegen je ex.

Mn ex heeft het 4 weken geleden uitgemaakt. In die 4 weken heb ik 3x contact gezocht in de eerste 3 weken. Hij deze week, omdat hij op internet een foto van mij tegen kwam waar ik met een jongen stond te zoenen en hij was daar boos om geworden… mrja er was een foto van gemaakt, op internet gegooit dus kon ik ook niks aan doen. En hij heeft het uitgemaakt dusja…

ik mis hem vreselijk, ik wil hem… elke dag vreet ik mezelf op, ga ik er kapot aan…

Ik weet genoeg negatieve dingen over hem op te noemen dat ik hem niet terug moet nemen, maar ik wil gewoon vrienden zijn, hij wil dat ook…

Alleen hoor ik niks van zijn kant, en ik heb altijd al genoeg van mijn kant laten horen…
Ik probeer dus ‘‘hard to get’’ te spelen en te wachten tot hij praat…
want dan weet ik ook gelijk waar ik sta…

maar het is zooo moeilijk.

Iemand tips?

Zijn nummer verwijderen (al heeft dit, als jij zijn nummer uit je hoofd kent, niet veel nut). Zo kan je niet in de verleiding komen om hem te sms’en, want je hebt zijn nummer niet in je telefoon staan. Schrijf desnoods zijn laatste twee of eerste 2 cijfers op, zodat je wel weet dat hij dadelijk sms’t. Maar zo kan je hem niet sms’en en moet hij jou eerst wel sms’en voordat je iets kan sturen.

Het is moeilijk ja, jullie hebben iets gedeeld samen.
Beste is om zijn nummer te verwijderen en alles op social media.

same story, mijn ex wilde ook vrienden blijven en ik ook… alleen van zijn kant komt helemaal niks… dus meis, dan betekend die vriendschap ook niet veel voor hem terwijl het voor jou wel veel betekend, gewoon alles verwijderen msn, telefoon, facebook, twitter enz. hij is het gewoon niet waard.

heb hem ook al van facebook hyves en twitter verwijderd… gewoon omdat het pijnlijk was om hem met anderen te zien flirten.

Het liefst wil ik gewoon aan hem vragen waar ik sta bij hem… dan weet ik dat teminste en kan ik verder. Mrja als hij net als de vorige keer zegt; vrienden. En dan weer niks laat horen snap ik niet wat hij onder vrienden verstaat…

Het is pas 4 weken uit… Als een relatie zo kort uit is kun je echt nog geen vrienden direct zijn, tenminste, niet hoe ik het bekijk. Laat het lekker een tijdje, en als je dan over een aantal weken/maanden weer contact zoekt, dan is het veel prettiger. Het klinkt niet alsof je over hem heen bent, dus gaat een vriendschap ook niet werken…

we haddden 20 maanden…
oké pff nog een paar weken wachten dan…

Ik ben ook niet over hem heen, ik accepteer alleen wel zijn keuze en zie ook in dat het niet zou werken later…zoals het nu ging niet. Leuk als relatie maar niet om mee samen te wonen…( als je verder kijkt ;p )

mrja ik wacht af… al is het moeilijk