probeert hij misschien iets duidelijk te maken?

Hoi allemaal,

er zit een jongen bij me in de klas en ik vind hem wel leuk, niet leuk van verliefd zijn, maar gewoon leuk.
Nu heb ik de laatste weken gemerkt dat het tegen andere meiden uit mijn klas best gemeen doet, maar tegen mij doet ie wel aardig. Hij praat niet veel tegen me maar als ie praat is het nooit iets gemeens.
het viel me ook op dat ie best vaak naar me kijkt. ik kijk tijdens de lessen veel naar hem en bijna iedere keer kijkt ie wel terug.

Alleen vraag ik me dus af of hij wat duidelijk wil maken, of dat het gewoon toeval is.
Ik durf zijn nummer niet te vragen en social media zoals Facebook, twitter etc. heeft hij niet. hij is meestal bij zijn ‘stoere’ vrienden dus even een praatje maken gaat ook niet al te makkelijk zegmaar…

ik geloof er eigenlijk niet in dat hij wat in me ziet, maar dat komt deels doordat een vriend me wat dingen over hem op het gebied van relaties heeft verteld, maar je weet maar nooit. :flushed:

Hoe kan ik er op een of andere manier toch achter zien te komen of hij wat duidelijk wil maken? en hebben jullie misschien wat tips om hem te laten zien dat ik wel geinteresseerd ben? :cold_sweat:

Meestal zijn jongens niet zo heel subtiel met flirten hoor, de meesten zijn gewoon echt rechtuit. Ook als hij al een bepaalde reputatie heeft op het gebied van relaties zou ik oppassen.

Ik zoek ook advies >.<

Ik heb een crush, alleen hij doet super grappig en lief of hij is super irritant. En dan in het weekend appen we heel veel. Soms dan kijkt hij naar mij maar dan kijk ik terug en als hij dan in mijn ogen wilt kijken, kijk ik heel snel weg… Ik wil het signaal geven dat ik geïnteresseerd ben maar niet Sletterig bedoelt. Hoe doe ik dat en hoe kan ik het beste vragen of hij mij ook leuk vindt? Help plss