Probeert hij mij jaloers te maken?

Om maar mee te beginnen: Sorry voor mijn slechte grammatica!

Ik ging een aantal maanden met een Italiaanse jongen, het was niet officieel maar we waren wel een soort stelletje. Opeens liet hij niks meer van zich horen en stuurde hij mij berichten met: Ik maak me zorgen want we zien elkaar nooit (wonen een uur van elkaar vandaan, ja ik woon in italië) en ik weet niet hoe we dit gaan doen. Terwijl hij diezelfde dag echt 10 meter van mijn appartement was en niks van zich liet weten (hij had het niet druk of moest geen belangrijke dingen doen die dag)

Daarna hebben we ruzie gehad, en alles wat ik deed was verkeerd in zijn ogen. Ik was veelste koud namens hem, en een week later zat ik weer teveel op z’n nek. Daarna werd dat gevolgd door mij extreem te negeren. Maar het stomme is, hij liet mij wel controleren door zijn vrienden in discotheken (serieus waar, heb zijn vrienden hierop aangesproken ook) en vertelde tegen iedereen dat wij een stelletje waren. Toppunt was toen hij een doodgewone vriend van mij via Facebook ging toevoegen waar ik niks mee heb en hem ging ondervragen omdat hij zo knetter jaloers was. Zijn antwoord: ‘ik zat er heel erg mee’.

Nu, heb ik hem geconfronteerd met dit en ben enorm boos geworden op zijn gedrag, en vooral dat hij random mensen gaat toevoegen om mij te checken, terwijl hij tegen mij niks laat weten.
Laatste bericht naar hem toe was ook dat het voor mij compleet over was, omdat ik nooit goed genoeg was in zn ogen en hij zo vaag deed. Vlak daarna heb ik mijn nummer veranderd naar een nederlands nummer. (hiervoor gebruikte ik altijd mijn Italiaanse nummer)

Vandaag zag ik een algemeen berichtje voorbij komen van hem op Facebook met een heel verhaal waarin hij zijn vrienden bedankte die hem wel gewoon berichtjes stuurden ookal reageerde hij niet en dat ze hem niet naar de hel hebben gestuurd (waarschijnlijk refereert hij naar mij met dat laatste, wat ik in principe heb gedaan in mijn laatste sms naar hem)
Ook heeft hij ‘opeens’ een relatie met iemand, maar ik kan me nog herinneren dat helemaal in het begin dit ook al zo was en hij zei toen dat het fake was omdat zij een of ander bekend persoon is en dat ze dat voor de grap deden, ze zagen of spraken elkaar nooit. Plus dat is al een tijdje oud maar stond vandaag ineens weer op zn profiel.

Misschien ligt het aan mij, en zie ik allerlei verbanden, en daarom vraag ik aan jullie of het misschien illusie is of dat hij me gewoon ‘pijn’ wilt doen.

Mijn reactie is nu dat ik er gewoon niet op reageer, en lekker door ga met mijn leven want ik ben het echt spuugzat met hem. En probeer ook hier de ‘oudste’ te zijn. Als ik erop ga reageren wordt het alleen maar erger lijkt mij.

Wat denken jullie?

Ik vind dat je hem moet laten. Goed van je dat je door wil gaan met je leven. Het is serieus niet goed als hij (zonder jouw weten) jouw vrienden gaat interviewen wanneer hij maar wilt. Ik begrijp helemaal waarom je hem spuugzat bent

Ik zou hem lekker laten idd!

Ik zou hem inderdaad aanspreken op het gedoe met je vrienden en verder laten gaan.
Als jij hem niet meer leuk vind word het voor hem meteen een stuk duidelijker !!

Heel veel succes !X

Naja, vind/vond hem wel leuk maar al die drama eromheen overschaduwd het nogal. Hierdoor houdt het voor mij snel op. Maar echt waar slaat dit gedrag op?

haha jaa ik snap je. Jongens zijn soms echt niet te begrijpen :wink: ik zou persoonlijk er nog even met hem over praten als je hem wel echt leuk vind ! misschien heeft ie in het verleden iets naars mee gemaakt en kan je hem daardoor beter begrijpen !!

X

Jij hebt hem geraakt ben jouw sms’je*, nu probeert hij jou ook te raken. Gewoon laten gaan, je verdient beter!

• Sommige jongens hebben echt een bord voor hun kop! :wink:

De aap is uit de mouw…

Hij heeft dus al een maand met haar, of iets langer, terwijl hij ook met mij bezig was. En nu ik het heb afgebroken zag hij zijn kans met haar.

Iemand nog tips? Nog steeds lekker laten gaan of er iets van zeggen?

ik zou gewoon alle contact verbreken, dus ook hem op fb verwijderen enzo

Ik zou hem nog 1 berichtje sturen met dat je het niet vind kunnen wat hij heeft gedaan, dat het respectloos is en dat je vooral hoopt dat zij net zo tegen hem doet als hij tegen jou. En dan het contact verbreken.

Dit inderdaad, zo’n jongen is je tijd echt niet waard en hij lijkt me nu ook niet het type dat zich er iets van aantrekt als jij iets over z’n gedrag zegt. :9

Dankjulliewel meiden voor jullie reacties!

Ik ben er nog achter gekomen dat hij met nóg een meisje heeft, al een aantal jaar en dat is zijn ‘vaste’ vriendin.
Toen ik daar achter kwam moest ik heel hard lachen om hem en heb ik hem er ook mee geconfronteerd. Verteld dat ik héél blij ben dat ik niet een van die meiden meer ben, en dat ik echt niet de domste ben. En als ik erachter kom dat hij nóg een meisje heeft of als hij mij iets aan doet, dan maak ik alles bekend bij zijn vriendinnetjes. (Heb gelukkig nog bewijs van gesprekken etc)
Hij heeft dus blijkbaar twee profielen op facebook (Ik heb het echt niet allemaal uit lopen zoeken, je hoeft echt geen genie te zijn om hier achter te kunnen komen)
1 voor z’n familie en z’n vaste relatie, de ander voor zijn mokkeltjes. Toen ik dat vertelde heeft hij me uiteraard gelijk geblokkeerd van zijn andere profiel en ook die van z’n vriendin. Gelijk helemaal bang hahahha.

Ik heb hem uiteindelijk met de rug tegen de muur gezet. Hij zal wel nooit veranderen, maar hij heeft in ieder geval wel een waarschuwing gehad (Als ik erachter kan komen, dan kunnen anderen dat ook)
Uit zijn reacties is hij wel gefrustreerd (eerst ontkennen, afschuiven en uiteindelijk boos worden) en hierbij laat ik het ook lekker.
Heb tenminste kunnen laten zien dat ik níét een van z’n speeltjes ben en dat ik niet achterlijk ben.

Kan je het niet alsnog tegen z’n extra vriendinnetjes zeggen en z’n normale vriendin? Als ik in die situatie zat zou ik dat wel fijn vinden namelijk.

Heb ik wel aan gedacht, maar ik ben helemaal klaar met hem.
Plus, als dat uit komt, dan geloven ze mij op het begin toch niet (ontkenningsfase) en als ze naar hem toe gaan voor uitleg, dan gaat hij alles ontkennen en zal hij mij wel als een of ander hysterische ex door laten gaan. Dan ben ik een onrust stoker. Geen win-win situatie voor niemand.
Tuurlijk, ik zou het ook graag willen weten. Maar ik kan me nog herinneren dat helemaal aan het begin toen ik net met hem had, hij mij ook een gesprek liet zien van een meisje die hem steeds smste, en die noemde hij ook een stalker. Maar wel ontkennen dat er iets is gebeurd tussen die twee. Nu ik er weer over na denk, denk ik gewoon dat zij ook gebruikt is door hem.

Plus ik ben helemaal klaar met hem, hij zoekt het maar uit met zn vriendinnetjes. Vroeg of laat zal hij door de mand vallen.

Precies dit’

Wauw… ik dacht dat dit alleen gebeurde in films. Je hebt zeker de goede beslissing gemaakt ook door hem lekker te laten!

gevalletje: dikke doeiiii