Om maar mee te beginnen: Sorry voor mijn slechte grammatica!
Ik ging een aantal maanden met een Italiaanse jongen, het was niet officieel maar we waren wel een soort stelletje. Opeens liet hij niks meer van zich horen en stuurde hij mij berichten met: Ik maak me zorgen want we zien elkaar nooit (wonen een uur van elkaar vandaan, ja ik woon in italië) en ik weet niet hoe we dit gaan doen. Terwijl hij diezelfde dag echt 10 meter van mijn appartement was en niks van zich liet weten (hij had het niet druk of moest geen belangrijke dingen doen die dag)
Daarna hebben we ruzie gehad, en alles wat ik deed was verkeerd in zijn ogen. Ik was veelste koud namens hem, en een week later zat ik weer teveel op z’n nek. Daarna werd dat gevolgd door mij extreem te negeren. Maar het stomme is, hij liet mij wel controleren door zijn vrienden in discotheken (serieus waar, heb zijn vrienden hierop aangesproken ook) en vertelde tegen iedereen dat wij een stelletje waren. Toppunt was toen hij een doodgewone vriend van mij via Facebook ging toevoegen waar ik niks mee heb en hem ging ondervragen omdat hij zo knetter jaloers was. Zijn antwoord: ‘ik zat er heel erg mee’.
Nu, heb ik hem geconfronteerd met dit en ben enorm boos geworden op zijn gedrag, en vooral dat hij random mensen gaat toevoegen om mij te checken, terwijl hij tegen mij niks laat weten.
Laatste bericht naar hem toe was ook dat het voor mij compleet over was, omdat ik nooit goed genoeg was in zn ogen en hij zo vaag deed. Vlak daarna heb ik mijn nummer veranderd naar een nederlands nummer. (hiervoor gebruikte ik altijd mijn Italiaanse nummer)
Vandaag zag ik een algemeen berichtje voorbij komen van hem op Facebook met een heel verhaal waarin hij zijn vrienden bedankte die hem wel gewoon berichtjes stuurden ookal reageerde hij niet en dat ze hem niet naar de hel hebben gestuurd (waarschijnlijk refereert hij naar mij met dat laatste, wat ik in principe heb gedaan in mijn laatste sms naar hem)
Ook heeft hij ‘opeens’ een relatie met iemand, maar ik kan me nog herinneren dat helemaal in het begin dit ook al zo was en hij zei toen dat het fake was omdat zij een of ander bekend persoon is en dat ze dat voor de grap deden, ze zagen of spraken elkaar nooit. Plus dat is al een tijdje oud maar stond vandaag ineens weer op zn profiel.
Misschien ligt het aan mij, en zie ik allerlei verbanden, en daarom vraag ik aan jullie of het misschien illusie is of dat hij me gewoon ‘pijn’ wilt doen.
Mijn reactie is nu dat ik er gewoon niet op reageer, en lekker door ga met mijn leven want ik ben het echt spuugzat met hem. En probeer ook hier de ‘oudste’ te zijn. Als ik erop ga reageren wordt het alleen maar erger lijkt mij.
Wat denken jullie?