Probeert hij me jaloers te maken?

Oke, ik ben dus echt totaaaaal geen jaloerse vriendin, maar het lijkt de laatste tijd wel alsof mijn vriend me juist wel jaloers probeert te krijgen.
Gisteravond bijvoorbeeld, ging hij vertellen hoeveel sjans hij dat weekend wel niet had van een of ander bloedmooi Spaans meisje.
En met dat soort verhalen komt hij de laatste tijd dus wel vaker.
En eigenlijk word ik er niet jaloers van maar alleen maar heel erg geïrriteerd.
Net alsof hij wil laten zien hoe hij in trek is bij de dames en dat ik me dus wel gelukkig mag prijzen ofzo :’)
Anyhoe, misschien is er hier iemand die meer snapt van jongens psychologie dan ik en me kan vertellen waarom hij dit doet. Ik vind het een beetje triest namelijk.
Oh en ja, ik heb hem al gevraag; doe je dit om me jaloers te maken?
En toen zei hij; Word je dat al dan?
Ook zo’n antwoord waar je niks aan hebt.

Ooh jeetje, dat vind ik echt een enorme afknapper als een jongen zo doet. Ik denk indd dat ie je jaloers probeert te maken. Ik zou er eens met hem over praten en duidelijk maken dat ie je er eerder mee irriteert dan dat je er jaloers van wordt mocht dat zijn bedoeling zijn.

Uh. Dan zeg je; lullo, probeer je me nou jaloers te maken? zo ja; stop it. Het werkt niet, en het is eigenlijk alleen maar heel irritant.

Ja, zeg gewoon waar het op staat, wat jij er van vindt!

Ik zou het gewoon eens terug doen kijken wat hij ervan zegt.

Zo’n idee had ik ook wel vaker bij mijn vriend, weet ook niet goed wat ik daar nou van moet denken.

Ik zou aan hem vragen waarom hij dat doet, het is toch juist de bedoeling dat je hem vertrouwt met andere meisjes en dat je niet thuis zit te denken ‘wat als hij weer sjans heeft, straks gaat hij erop in’? En dat het ook geen nut heeft, omdat je er toch niet jaloers van wordt.

Ja, hij probeert je gewoon jaloers te maken, vertel hem gewoon wat jij ervan vind , mocht hij het nog steeds doen dan zou ik de rollen gewoon omdraaien en zulke dingen tegen hem zeggen.

terug pakken
puur onzekerheid

Hmm, ik denk idd dat hij je jaloers wil maken.
Misschien kun je wat terug doen en kijken hoe hij reageert? Niet overdrijven he, anders verlaag je je tot zijn niveau. Maar ik vind het altijd een enorme afknapper als een jongen dat bij me doet haha

Ik wil er ook eigenlijk niet te veel op ingaan als hij zoiets vertelt want dan denkt hij waarschijnlijk dat het nog effect heeft ook.
Maar het ‘lullo, probeer je me nou jaloers te maken? zo ja; stop it. Het werkt niet, en het is eigenlijk alleen maar heel irritant.’
is wel een poging waard :’)

En terug doen lijkt me geen goed idee, denk dat het dan alleen nog maar erger wordt.
En ik heb ook helemaal geen zin om zo te doen.

Precies :slightly_smiling_face:
En niet terug doen nee :’) Dan wordt het alleen maar erger.

Gewoon zeggen waar het op staat inderdaad!

zou ik doen ja haha

typisch jongens weer he, die hebben altijd van die vreemde dingen :’) maar ik zou idd ook gewoon zeggen dat het nergens op slaat en hij beter normaal kan doen, hij kan je toch niet jaloers krijgen. :stuck_out_tongue:

Zou hij niet gewoon oprecht blij zijn dat hij aantrekkelijk wordt gevonden door andere meisjes, en dat met jou willen delen?
Jongens zijn wel zo simpel om daar verder niks mee te bedoelen.

Typisch jongens?

Nou, dat zou mijn vriend niet hoeven te proberen.
En ik op mijn beurt ook niet.

Wat heeft het voor meerwaarde, en wat voegt het toe, om de ander te vertellen dat je sjans hebt gehad van een bloedmooi meisje?
Daar hebben zowel mijn vriend als ik totaal geen boodschap aan, en heeft ook geen toegevoegde waarde.

En het antwoord van je vriend dan ook…
Like… Wtf?

ik zou echt chagerijnig worden van zon bijdehante :stuck_out_tongue:
moeten ze bij mij niet proberen hoor hahaha

Hmm ik heb er niet heel veel ervaring mee maar sommige jongens doen dit soort acties wel is om je opzettelijk boos te maken. denk je dat hij nog steeds van je houd?