Probeer iets nieuws gedurende 30 dagen!

Is er iets wat je altijd al wilde doen, maar gewoon … nog niet deed? Matt Cutts suggereert: probeer het 30 dagen. Dit korte, luchtige praatje biedt een duidelijke manier om na te denken over het stellen en het bereiken van doelen.

TED Talk - Matt Cutts

Het schijnt dat 30 dagen precies genoeg tijd is om een nieuwe gewoonte te leren of een oude gewoonte af te leren. Ik ga deze maand bijvoorbeeld proberen om elke avond mijn kamer opgeruimd te houden zodat ik de volgende ochtend wakker word in een nette kamer.

Wat ga jij proberen? :slightly_smiling_face:
Het zou leuk zijn als we elkaar hier op de hoogte kunnen houden van onze doelen en of we deze al dan niet bereikt hebben.

dat ga ik ook maar eens proberen .

gezonder eten, stoppen met nagelbijten :slightly_smiling_face:

gezonder eten
meer fitnessen

's ochtends gelijk opstaan als de wekker gaat. Als ik dat doe voel ik me erna veel fitter. Van blijven liggen word ik alleen maar moe en lui. Het lukt me alleen bijna nooit ;p

Dat zijn altijd goede voornemens haha^^ Misschien kun je het beste 1 ding tegelijk proberen?

Toevallig, ik ben deze week begonnen met mijn voornemen om 3x per week te gaan sporten (2x lopen, 1x BBB). Hopelijk houd ik het vol! :slightly_smiling_face:

Hmm, ik wil wel graag iets nieuws leren maar weet eigenlijk niet wat haha! Hoop dat ik uit dit topic wat inspi kan halen (:

Ik wil stoppen met nagelbijten en mijn nagels beter verzorgen! Ik ga er vanaf NU mee beginnen haha.

Beginnen met hardlopen, maar eens HIIT proberen en mijn eetschema aanpassen.

30 dagen lang zo weinig mogelijk contact met mijn ex maken… word voor hem net zo moeilijk als voor mij haha :grinning:

30 Dagen geen suiker

en nagelsbijten… daar moet ik echt mee stoppen.

Gezond eten, niet meer met mijn benen over elkaar zitten en beter voor mezelf zorgen.

dames dames richt je op 1 ding! voorheen dacht je waarschijnlijk ook al om deze dingen te verbeteren maar daar komt dan toch niet veel verandering in de komende 30 dagen.

30 dagen geen snoepjes dar ben ik egt verslaaft aan…

Oh das een leuk idee! Ik zit te twijfelen tussen twee dingen:

• elke dag bijhouden, in de vorm van elke dag een tekening/gedicht/foto van hoe ik me voel.
  • helemaal niet meer snoepen
    Ik zit nog te twijfelen, het zijn twee totaal andere dingen. Of ik doe ze tegelijk… Hmm. .

Het idee is inderdaad om maar 1 ding tegelijk te doen. Hopelijk is het daarna zo’n gewoonte geworden dat je iets nieuws erbij kunt proberen, of misschien iets compleet anders :slightly_smiling_face: Goede voornemens hebben we allemaal wel, maar meestal willen we teveel tegelijk :stuck_out_tongue:

hahah dat zeg ik al 4 jaar, maarja voor mij dus hetzelfde!