Pro-anna site's?

Hee!
Ik vroeg me af wat jullie vinden van pro-anna site’s…
Als je niet weet wat het is. Het zijn site’s waar mensen heen gaan wie anorexia hebben… Er staat veel berichten van anna op… Zoals… Hee dikzak, hebt me in de steek gelaten… Alleen, ik had vertrouwen in je en jij eet je gewoon weer… enz… Ook kan je chatten met andere mensen. Ze moedige elkaar aan om nog meer aftevallen.
Ik vind het heel erg… Jullie?

xx
ps. Ga a.u.b. niet naar de site… Nou je moet het zelf weten maar het is heftig…

Wat heeft dit topic voor nut (: ?

Alsof hier mensen gaan zeggen; Ja leuk!

Volgens mij zijn hier al heel wat discussies over geweest.
Maarja, ik vind die sites echt ziek gewoon.
Het is pro-ana trouwens.

O okee,

Ik vind het ook heel erg, het haalt meisjes die op het randje staan over de streep. Ik ga er in ieder geval nooit heen, vind zelfs zo’n berichtje al schokkend :confused:

Ik vind die sites ook echt ziek. Ik las ergens zo’n artikel van zo’n meisje die daar een nep account op maakte en zei dat ze het niet meer vol kon houden en een happy meal had genomen, ze werd meteen helemaal uitgescholden door de anderen met dikzak etc. en ik keek daar 1x op en ze hadden zo’n hele gallery met de meisjes waarbij de botten het meeste uitstaken :expressionless:

Ik vind het ziek.

dat maakt de media er meer van, ze schelden elkaar namelijk helemaal niet uit… ze steunen elkaar bij de strijd & vrijwel iedereen eet daar veeel te weinig. Maar die sites zijn heel verkeerd, het moet eig. verboden worden, zoals in frankrijk, het verpest te veel levens.

Het zal me me reet roesten die sites.

Hier zijn al heel veel topics over…