Pro-ana

hoi

Google ‘pro ana’ …

Omg.

Ja, maar ik bedoel niet zulke site’s want dat heb ik al gedaan :grinning:.
Ik wil gewoon echt met meisjes die het zelf hebben en trots zijn enz.
Nu zeggen jullie zeker is ze gek ofz maarja :$.

Go fuck yourself.

het is een hele normale vraag. je kan ook een normale aardig antwoord geven hoowr.
mijn antwoord;
als je op sommige pro-ana sites kijkt zie je vanzelf volgens mij wel een eetdagboek ofzo.

Excuseer mij dan, want ik vind dat helemaal geen normale vraag.

geef dan geen antwoord .

Dat maak ik zelf wel uit. Ik reageer óók als ik iets belachelijks zie, zoals dit.

waarom zou je dan reageren . om iemand belachelijk te maken ? dat is gewoon zielig . dus; bye .

Het antwoord ligt een beetje voor de hand opzich, google’en.
En het komt een beetje raar over als iemand graag Pro-ana sites ook al vind je het interessant, niet lullig bedoelt ;].

woow rustig, het was maar een vraag hoor en dan hoef je niet gelijk zo te reageren ofz.

Uh? Sorry maar volgens mij reageerde ik niet echt agressief ofzo?

Het is geen abnormale vraag, maar meid alsjeblieft kijk uit als je op zulke site’s beland… ik dacht er ook ooit zo over, totdat ik inderdaad die site’s echt ‘leuk’ ging vinden, en zelf ging lijnen op die wijze, dat is nu zn half jaar geleden en nog steeds kan ik niet stoppen, en ik weet zelf dat het moet, maar zn site, ja dat klinkt heel gek maar ‘heerst’ over je…
Dus kijk gerust, maar pas wel op!

Ciao.

Anyways, waarom ik eigenlijk reageerde was dat het niet zo’n goed idee is om op die sites te kijken.
Want ja, ik ken er wel een paar, maar dat is gewoon schijt. Niet leuk, heb je niks aan, je schiet er niets mee op. Echt.

Dat was dus mijn hele punt. Het is niet ‘zomaar even kijken’ als op een normale site. Ik heb ook ruim een jaar op zo’n forum gezeten. 3 van de leden en de beheerder zijn nu dood.
It’s no fun.

Als een moderator dit ziet wordt het topic gesloten lijkt mij…
Dit is geen vraag om op girlscene te stellen, het lijkt mij ook niet dat iemand antwoord gaat geven op je vraag.
Als je echt zo graag wil kijken, bestaat er inderdaad nog zoiets als Google

idd, lijkt me niets voor hier…

Ik had het ook niet tegen jou? ik heb jou berichtje niet geciteerd ofz?

Bedankt he (L). Maar ik wou gewoon even kijken hoe het er uitzag want ik lees vaker op internet over pro ana en dat het niet goed is enz. Maar heb jij dan een site?

Je had sowieso niemand geciteerd, maar dacht dat je het tegen mij had omdat ik als laatste had gereageerd. Hoef je niet zo beledigd te doen ;3