pro-ana sites

heey meiden,
voor school doe ik een werkstuk over anorexia
en ik wil graag dingen afhalen van een echte pro-ana site zoals braaktips en zo
op google kan ik niet echt wat vinden, want daar staat alleen op dat het slecht is.
dus weten jullie misschien sites? :couplekiss_man_woman:

Een pro-ana forum?

typ gewoon ‘pro-ana’ in en je vind genoeg sites erover hoor :slightly_smiling_face:

gewoon googlen: pro-ana site

Google > pro-ana. Niet heel erg lastig.

maar dan kom je op sites uit die dat over dat soort sites praten zegmaar, niet op een echte site die hebben toch meestal niet zo’n naam toch?

Ik mag hopen dat alle meiden hier op Girlscene niet pro-ana-sites uit hun hoofd weten te noemen.
Maar inderdaad, Google is the word.

lijkt me niet echt een goed plan om op girlscene pro-ana sites te posten & idd op google valt vast wel wat te vinden (: succes

Wel, dan krijg je eerst zo’n waarschuwing maar dan moet je doorklikken

http://www.pro-ana.be/

heb het even opgezocht voor je (:

uit nieuwsgierigheid op de link geklikt… best enge site, helemaal kippevel haha
maare idd google vind je er genoeg denk ik!

heb zelf anorexia… als je vragen hebt mag je noten!
pro-ana.be
pro-anorexia.nl
anorexic.nl

enz, enz

ah men, kon het niet laten om even op die site te kijken. en wat verschikkelijk! als je naar zo’n ‘babbelbox’ gaat, wat al die meiden wel niet doen, maar nog verschrikkelijker: hoe ze het achter houden voor hun ouders, vrienden, familie, enz.

dit is wel een van de heftigere sites hoor!
Maar in de babbelbox daar zijn er ook mensen die graag beter willen worden, en we proberen altijd nieuwe mensen te laten stoppen nu het nog kan.

-

zie nick.

http://www.agirl.nl/

Ze zei toch al dat ze op Google geen bruikbare sites vond? Dat ze alleen maar sites vond die TEGEN pro-ana zijn, en geen échte pro-ana sites.

hmm… maar dan heeft ze toch echt neit goed genoeg gezocht, want ik zocht een keer (typte gewoon ‘pro ana site’ in, en had meteen resultaat

Nou, ik heb er ook heel wat gevonden toen ik er een keer (puur uit nieuwsgierigheid hoor) naar ging zoeken, is echt niet zo moeilijk. Gewoon iets verder kijken dan de eerste pagina. En sowieso, als je pro ana intypt komt er bovenaan ergens al een pro-ana site te staan.