Pro Ana presentatie LB

Heej,
Ik moet morgen een presentatie voor levenbeschouwing houden, en ik doe het over pro-ana.
Ik moet in die presentatie 5 voor- en tegenargumenten vertellen.
Tegenargumenten, daar heb ik er genoeg van. Maar ik kan geen voor argumenten bedenken…
Help?

Xxx

misschien dat de meisjes steun zoeken bij elkaar?
tenzij het is om af te vallen, dan :'p

Dankjewel, daar heb ik wat aan :slightly_smiling_face:

nja voor overgewicht ofzo, staan er handige tips tussen zonder iets drastisch te veranderen?

ik vind het ook lastig om voordelen te zoeken eraan :stuck_out_tongue:. en idd steun aan elkaar hebben, misschien zijn er een paar depressief en ze houden elkaar een beetej bij de les.

ehhhhhhhhh.

zonder de steun van andere meisjes die anorexia hebben, is de kans groter dat ze niet aan automutilatie doen. althans dit heb ik ook maar een paar keer gelezen, maar het zou best kunnen kloppen?

ik denk dat je ook voorstander van ana sites kunt zijn omdat als ze legaal zijn, er ook mensen van eeetstoornis klinieken op kunnen komen en in heftige gevallen ze steunen om weer een beetje aan te komen. maar als ehet illegaal wordt kan dat niet meer en zal het vaker misgaan…

Voor de meiden is het hun steun en toeverlaat;

• Steun andere meiden
  • (Th)inspiration, daar halen ze ook veel uit
  • Meer doorzettingsvermogen althans dat niet echt een voorargument is, ze doen een poging om hun droom waar te maken, ookal is deze niet echt gezond.

Meer kan ik even niet bedenken, ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel succes.

Eigenlijk moet je zeggen dat er geen voor punten zijn, en dat het echt heel erg is. Want anorexia is echt geen pretje.

Tnx, ik zal proberen er wat van te maken! (: