Privevraagje

Ik heb een vraagje.

Laten jullie ook zoveel scheten zomaar tussen neus en lippen door of heb ik gewoon een overactieve darm?
Het is nl. zeer irritant, vooral in de klas, en mijn klasgenoten beginnen argwaan te krijgen…

eh, nee dat heb ik niet :’)
ik denk dat er iets met je darmen is dan. Misschien even naar de dokter?

:’)
Naar de dokter gaan.

Sorry, stiekem moest ik een beetje grinniken.
Maar het lijkt me wel vervelend! Die reclame, van deflatine… Is dat niet te proberen?

En misschien eten voorkomen waar veel uien en koolsoorten inzitten?

Een ‘normaal’ persoon laat gemiddeld 15 scheten per dag. Denk niet dat het iets ernstigs is hoor! En trouwens, bepaalde voedingsmiddelen wekken scheten op zoals koolsoorten etc. maar ook sinaasappelsap. Als je denkt dat het iets anders is, moet je toch naar de dokter gaan.

Nee je bent niet de enige =__=
Het kan ook door te veel suiker komen.

Je klasgenoten beginnen argwaan te krijgen? :’) Sorry vindt dit een grappige vraag

ik ken le probleem.

misschien moet je het verbergen met hoesten :’))

ik zeg gewoon sorry, ik heb vaak last van mijn darmen. moeten ze mee kunnen leven want ik kan het ook.

ik heb wel eens gelezen dat je muntthee moet drinken dan hebje minder ‘‘spastische’’ darmen…
succes

Ik heb last van PDS…

Helaas niets aan te doen, maar ik heb het geluk dat ik het nooit heb tijdens genânte momenten…

Ik had dat vroeger toen ik nog veel melkproducten nam. Ook veel boeren.

(Wisten jullie trouwens dat als je een boer inhoudt je een scheet moet laten? Dat was ooit op Klokhuis :stuck_out_tongue:)

Misschien raken je darmen ergens van streek van? Mijn darmen kunnen niet goed tegen melk.

huh ik snap het niet… scheetjes door je neus en lippen???

haha, ze bedoelt : terloops, in het voorbijgaan
dat betekend het :]
Ik weet niet hoe ik het beter moet uitleggen (A’)
maar ze laat dus gewoon een scheet. tussendoor zegmaar ;]

http://www.youtube.com/watch?v=VHaTtgZ-lmY

Een boer is een scheet die de weg naar de reet niet weet! :grinning:

Maar nee sorry, ik laat natuurlijk zoals iedereen wel eens een windje ghehe maar niet vaak

http://www.youtube.com/watch?v=5pZbpUy7i_s

wat tips :grinning:

-

kan dat niet komen doordat je ongezond eet?