Privé school of openbare

Hey Ladies,

Het leek me erg om van jullie te weten of jullie op een privé of op een openbare school zitten. Waar geven jullie de voorkeur aan? Allebei ooit geprobeerd?

Persoonlijk zit ik op een privé school. Dit komt omdat mijn vader bang is dat me iets overkomt. Zoals bijvoorbeeld recentelijk de mexicaanse griep.

Vertel me wat jullie er van vinden!

Dikke kus,
Sofie

Wauw, de Mexicaanse griep oplopen op een openbare school dat vind ik echt belachelijk, sorry
Ik zit op een openbare school en dat vind ik wel goed zo (Y)

Dat vind ik echt errrrg ver gezocht dat kan je overal op lopen, in de supermarkt / bus weet ik veel waar.
Maar ik zit op een openbare school en ik heb geen ervaringen met privé scholen en ben ook niet van plan daar ooit heen te gaan (ja ik heb echt een beeld voor me dat iedereen er daar bij loopt als zo’n eenheidsworst en heel saai)

Bwahahahahahahahaha :’)

Ik zát op een openbare school, en dat was prima.

Ik zit gewoon op een openbare school. Je vader is bang dat je iets overkomt op een openbare school? Bij mij is er echt nog nooit iets raars gebeurd ofzo, of dat er ineens een enge ziekte uitbrak. Eerlijk gezegd lijkt een privé school me best wel saai. Ik ken een jongen die ook op een privé school zit en die vind het helemaal niet zo leuk. Hij zat eerst op een openbare school, maar hij zou blijven zitten door zijn migraine. Hij kon op een privé school wel overgaan, dus toen is hij daar heen gegaan. Maar ik heb nog nooit op een privé school gezeten, dus ik weet eigenlijk niet hoe het er daar aan toe gaat en ik kan er dus niets over zeggen.
Wel kan ik zeggen dat ik het op een openbare school altijd erg naar mijn zin heb gehad :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de reactie dames!
Ik ga ze zeker aan mijn vader laten lezen. Ik ben het er namelijk ook helemaal mee oneens dat een openbare school gevaarlijker zou zijn! Er zijn natuurlijk minder snel jongens met messen enzo. Maar voor ziektes maakt het niet uit, toch? xx