prive fotos van mij versprijd

ik was afgelopen weekend op de kermis, en toen hebben een paar jongens mijn camera gestolen.
maar daar stonden dus allemaal fotos op, van mij en een vriendin in ons string& bh (we gingen op vakantie onverwachts `s nachts zwemmen)en make-up loze fotos
en een paar jongen hebben ze al op hun pc staan, maar ik weet dat het er meer gaan worden.
want iedereen stuurt ze naar elkaar, wat moet ik doen?
:anguished:?

WUAHAHAHHA
:darth:

niks! wordt leuk op school… mja gwn niks van aantrekke… beetje luchtig overdoen:)

das echt zwaar k*t!! misschien naar de politie en je camera terugkrijgen maar dan zijn de fotos al verspreid waarschijnlijk :no_good_woman:

aangifte doen?
en als je de jongens kent zou ik er gewoon wat van zeggen, en als ze niet luisteren je ouders/leraar/whatever erbij halen

oftewel nooit van die foto’s maken,
tip: post dit op www.fmylife.com, daar vind je lotgenoten!

die hard fail

Wat is dat nou weer voor een kutopmerking?

Je kan altijd aangifte doen! [En snel!] En de verspreiding van de foto’s… Ik dnek niet dat daar veel aan te doen is :frowning_face: Wel een tip: Doe alsof je neus bloedt. Dus, ze hebben foto’s van je, nou en?! Sturen ze door? Nou en. Laat je niet naar beneden halen door een stelletje eikels: daar ben je veel te goed voor! [En anders krijgen ze namelijk precies wat ze willen!]

dit klinkt misschien stom en eng, maar je moet de politie inschakelen!
deze jongens hebben iets gestolen en nog wel iets heel persoonlijks en ze hebben de foto’s ook nog een verspreid, dit mag echt niet!
Ik snap dat je het eng vind om te doen , maar het is echt nodig!
Vertel het zoiezo aan je ouders!

xxx
ps: sorry voor zo’n stom bericht maar ik moest het echt zeggen want dit mag echt niet!

1.waarom heb je die fotos gemaakt/op je camera?
2.waarom geef je die weg of laat je afpakken?
3.Ik zeg : BUSTED!

Mijn idee:
1: Gewoon, onder vriendinnen, gek doen, foto’s ter herinnering?
2: Ze geeft aan dat die camera gestolen is. Goed lezen dus.
3: Hele zielige opmerking.

gewoon zeggen dat je dronken was:P en een slaap feestje had xD

kom opppppp dit geloof je toch niet ?

wat een kutopmerking!

OT: ik zou zo snel mogelijk naar de politie gaan, denk ik… en het aan m’n ouders vertellen!

ist niet verboden ofzo om dit soort dingen te verspreiden van mensen onder de 18? ik weet niet hoor??? —>verder aangifte doen…

maar ik gok dat ze daar 10.000 keer ‘you totally deserve it’ gestemd krijgt… xD

bedankt voor jullie reacties, meiden!
ik heb mn camera niet terug, maar dat vind ik niet zo erg t scherm was toch al gebroken enzo.
het gaat me emer om die fotos

Aangifte doen, dat is het enigste wat ik op dit moment tegen je kan zeggen (:
en nooit meer zulke foto’s maken althans als je weer een camera hebt…

Dat is vervelend.

Versprijd is trouwens met ei

waarom zou ze het ‘verdienen’? Alsof JIJ nooit foto’s maakt met vriendinnen in een gekke bui ?!

Doe aangifte !