privacy facebook

dames, ik heb even een vraagje. onlangs had ik iemand geblokkeerd op facebook omdat hij/zij mij zit te controleren, en dat vind ik erg vervelend. nu heb heb ik hem/haar geblokkeerd maar kan deze persoon nog steeds mijn hele facebook checken. hoe kan dit? ook staat alles afgeschermd op facebook, alleen vrienden kunnen mijn facebook zien, terwijl niet-vrienden ook alles kunnen zien. ik vind dit nogal raar, wie kan mij helpen?

Huh? Als je op facebook toch je privacy instelt hoort dit gewoon te werken? Misschien kun je even contact opnemen met facebook ofzo, of je instellingen checken.

Ben je zeker dat je het niet op vrienden van vrienden hebt gezet?

Weet je zeker dat je diegene geblokkeerd hebt? Als je iemand blokkeert, dan kan diegenen namelijk je hele bestaan op FB niet zien, niet eens je naam. Misschien ff contact opnemen met iemand van FB?

ik heb het net gezien, hij/zij zat op een oud facebook account van mij haha. dus die heb ik meteen verwijderd. en deze persoon heeft naar mn nieuwe account een vriendenverzoek verstuurt. ik heb deze geweigerd en hem/haar geblokkeerd. en deze kan geen contact meer met mij opnemen omdat ik deze persoon niet buiten facebook ken, tenminste dat heb ik aangegeven. en wat krijgt die persoon te zien dan? of kan deze persoon mij helemaal niet meer zoeken?