Prisonbreak!

ik vind het stiekem een beetje voorspelbaar worden :"D maarja ik ben en blijf verslaafd (ik heb alle dvdboxen echt sinds ze hier uit zijn al iedere vakantie gekeken)

maar waarom doen ze nu 2 afleveringen achter elkaar uitzenden? niet dat ik t erg vind ofzo maar k vind t nogal vaag :"D

haha ja inderdaad, het kón ook niet anders dat er weer wat fout ging met Scylla hé xD

en ik had het dus gemist omdat er weer 2 achter elkaar kwamen, want in onze gids stond geloof ik dat het om 9 uur begon :astonished:
maar gelukkig ben ik aan het oppassen en staat heel seizoen 4 waar ze in amerika zijn hier op de laptop met ondertiteling dus heb ik het toch kunnen zien :grinning:

& geen idee waarom, denk om weer dichter bij amerika te komen? daar zijn ze al bij afl. 18 ofzo.
maar ik vind doordeweeks fijner want zaterdag moet mn zusje ook tv kijken :pensive: maarja mijn vader wil ook PB kijken dus…

Ik vind het echt een super serie, het is dan ook de enige serie die waarbij ik niet opeens stopte. Hoewel het hier en daar strontdomme acties zijn, maar verder vind ik het vet. :slightly_smiling_face:

Ik was gister niet thuis dus kon niet kijken! Maar ik kijk wel via de computer straks. Zijn het echt nieuwe afleveringen?

WENTWORTH MILLER :smiling_face_with_three_hearts:

@ NinaLovesThis; ja, alleen de eerste aflevering toen t weer begon zegmaar was n herhaling van toen het een paar maanden geleden eindigde. Nu zijn er alleen maar nieuwe afleveringen van seizoen 4 :]
Ik hoop btw dat er nog n seizoen 5 komt, maar dan euh… minder uitgemolken :’]

Ik ben het gisteren helemaal vergeten! :rage:

ah ja ik vind het inderdaad ook stom dat het op zaterdag is nu, ik had liever gehad dat het weer op dinsdag of donderdag kwam zoals eerst, maarja het is iig weer op tv :grin: