Prisonbreak!

Hi =)
ik kon geen prisonbreak topic vinden dat níet 1 jaar oud was, dus ik maak even een nieuwe…

vanavond komt ein-de-lijk prisonbreak weer, een dubbele aflevering! :grinning:
wie is er nog meer PB fan of gaat kijken?

het wordt wel beetje uitgemolken, want het is niet echt ‘prisonbreak’ meer, maar het blijft leuk & spannend :grinning: vind ik

Ik ben zooooooo blij :ok_woman: dat het terug is zo lang op gewacht
maar waarom op zaterdag dinsdag was beter

ik had laatst nog officiele prison break topic aangemaakt?

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-039prison-break039-topic-112724.0.html

^ ja weet ik ook niet, meer kijkcijfers i guess?
ik vind dinsdag ook fijner, want zaterdag komen er ook andere dingen die mijn zusje ofzo wil zien of komt er visite zoals vanavond. ik ga wel kijken, maar mijn vader kan het nu niet zien haha

oh oops, ik typte bij zoekfunctie ‘prisonbreak’ en die stond er niet bij :pensive:

Ik ga iig kijken! Ik blijf het leuk en interessant vinden.

-

Vanavond is herhaling toch…?
of komt er ook nieuwe aflevering

1e aflevering is herhaling van de laatste, daarna komt een nieuwe!
@ VampireWeekend; of je koopt/download alle afleveringen :slightly_smiling_face:
ik heb van iemand seizoen 1 tm 2 of 3 ofzoiets helemaal op dvd gekregen yay :slightly_smiling_face:

okey…tnx …ik heb seizoen een ook op dvd vaak gezien toen prison Break niet meer tezien was op tv…Ik vind seizoen een de beste!

Weinig PB fans hier :frowning:

yesyesyes^^
ze zijn allebei nieuw toch?

NEE…niet allebij de eerste is herhaling…)dan komt de nieuwe!

is alweer RECLAME :’[
t was net zo spannend ^^
omg michael zakte in elkaar:o:(

kben al de hele tijd aan t kyken :'D <33

YEAH vanavond weer! alleen door die poep reclames duurt het eigenlijk maar 45 min. maar dat is met alle programma’s

ik moet om 9 uur oppassen maar ik ga 5 minuten eerder zodat ik helemaal klaar ben als het begint :’)

Ik voel me zo dom ea.
maar wat is het precies?
google verteld een heel verhaal over de geschiedenis ervan en whatever ;p

ken je dat niet :astonished:
het bestaat echt al 4 jaar ofzo, ik heb vanaf aflevering 1 nooit iets gemist haha.
het is iig super, maar het is té ingewikkeld om alles uit te leggen, ik denk dat achterkant van het boek een goede korte uitleg is :stuck_out_tongue:

anyway; kut don self :rage: argh op het eind vond ik hem al verdacht doen >.<

Ik vond het eerst leuk , maar het is nu te ingewikkeld en langdradig (kuch kuch uitgemolken kuch ) geworden , dus volg ik het niet meer.

@ thatsFUNKY; ik volg het ook al vanaf het begin, en nu is t inderdaad wat uitgemolken ja, maar who cares? ik kijk het nog steeds :]
En ik mag Self ook niet, wat n klootzak O_O En Linc helemaal pissed, die kop van m haha. Die is echt gevaarlijk als hij pissed is xd