Prison Break: Sequel (TV Mini-Series 2017)

Hoi allemaal,

Zoals misschien niet ontgaan is, is er een Sequel van Prison Break: 8 Jaar na de Series Finale. Het leek mij leuk om hier een topic over te maken. Het was één van mijn favoriete series, dus ik ben enorm excited dat er nieuwe afleveringen zijn begonnen.

[i]"Na acht jaar brengt tv-zender Fox de serie ‘Prison Break’ terug op de Nederlandse televisie. Vanavond start de zender met het langverwachte vijfde seizoen, 24 uur na de première in Amerika.

De cast bestaat onder anderen uit de vertrouwde gezichten van Wentworth Miller, Dominic Purcell en Sarah Wayne Callies. Het nieuwe seizoen van ‘Prison Break’ telt slechts negen afleveringen. De nieuwe afleveringen zijn wekelijks 24 uur na de uitzending in Amerika op Fox te zien.

In het nieuwe seizoen van ‘Prison Break’ zit, de eerder dood geachte, Michael (Wentworth Miller) vast in een gevangenis in Yemen. Hij wordt echter al snel herenigd met zijn broer Lincoln Burrows (Dominic Purcell) en Sara Tancredi (Sarah Wayne Callies) om de grootste ontsnapping ooit aan te gaan."[/i]

Ik heb zojuist de eerste aflevering gezien en ik voel echt weer die Prison Break feelings gewoon. Supervet! En god ik hou echt van T-Bag

Aahhh wat een geweldige aflevering, pff dat einde hé…

En nu weer een week wachten tot de volgende aflevering​:drooling_face: :sob:

Ja, echt he, echt die zenuwen weer. Ik denk dat hij gewoon doet alsof trouwens…

Arghhh ik zit nog in seizoen 4 (heb het pas laatst ontdekt…) maar neem de afleveringen zeker op haha. Ben heel benieuwd!

Dat einde snapte ik even echt niet haha beetje vaag.

Ik denk gewoon dat hij alweer gekke plannen heeft. Vond het wel echt een twist met die gekke crimineel op het einde. Ik vind überhaupt het hele oorlog idee echt mega interessant!

Ik vind dit seizoen eigenlijk wel een beetje racistisch

Nouja, niet persé racistisch maar wel echt het ISIS gedeelte van de islam benadrukken. Denk dat ze het daarmee een beetje proberen te vergelijken (ze noemen het ook ISIL vandaar). Hadden ze misschien wel wat meer met gemengde mensen kunnen doen. Ik vind het aan de andere kant juist wel mooi, want denk wel dat ze een realistisch beeld schetsen over hoe het in syrië e.d. aan toe gaan.

Vind trouwens ook weer echt kneiterspannend

Ik zou graag in 2018 prison break seizoen 5 willen bekijken, maar ik heb geen idee waar en hoe, ik weet dat het vorig jaar op FOX kwam maar hoe je het nu kan kijken weet ik niet ?!?!? Het klinkt misschien een beetje raar maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen met tips :grin: