Prison Break #1 [Spoilers!]

OMG IK SHIP ZE OOK <3 ze zijn echt zo cute samen . ik heb prison break al 3 keer helemaal gekeken (verslaafd ja klopt)

waauw
dan ken jevast iedere scene uit je kop
ik ben niet zo ver
en ik wil het niet afmaken
maar ik wil ook weer welkijken
mehh het is zo geweldig

Hoi hij is sexy : p

Ik heb seizoen 1 nu al 3 keer gezien maar ik kom maar niet verder dan de eerste aflevering van seizoen 2. Is het nog de moeite waard?

ily

WAT
waarom kom je niet verder dan die aflevering
seizoen 2 is geweldig aldhlajkl

Ah ik hou zo van Prison Break. beste serie die ik ooit heb gezien… Heb alle dvd boxen, het is echt té spannend en geweldig. :grinning:

Ben nog steeds verliefd op C-Note (:

ik ben verliefd op michael
maar c-note is ook geweldig
echt een lieverdje is hjij
terwijl je zou denken dat hij zo bad ass is

Ik vind Prison Break echt één van de beste series die ik gezien heb. Zó goed bedacht. Ik moest bij de laatste aflevering dan ook echt huilen. Ik vond het zo zielig, maar was ook echt niet blij dat de serie stopte!

Hoe heette dat vrouwtje ook alweer? Die verpleegster? Sara toch? Ik had gehoopt op een mooi eind met Michael en Sara

pls niet spoileren
nu weet ik het al :’)

Ik moest zo janken met die laatste aflevering.

En mijn verslaving was zo erg geworden dat ik als ik snachts wakker werd dacht: shit, waar is Mahone? :cold_sweat:
Maar nu ben ik al een half jaar clean van PB (:

precies dit hahahaha. ik keek zoveel op een dag dat ik 's nachts als ik probeerde te slapen gewoon alleen maar prison break aan m’n hoofd was xD

ik denk ook altijd aan prisonbreak
ik wil het nu zo graag kijken
maar ik wil er zo lang mogelijk van genieten :frowning_face:(

ja ik had alles heel snel gekeken, maar heb er geen spijt van. het is super gedetailleerd dus over een paar weken ga ik alles gewoon opnieuw kijken!

Dit topic moet wel wakker blijven hoor dames! :cold_sweat:

Ohh ik heb alle seizoenen gezien, blijft geweldig!

Is alleen jaren geleden, dus zou het eigenlijk weer allemaal opnieuw moeten zien…
Alleen de gedachte al van Wentworth Miller vol tattoo’s, wauw haha

ik ben net begonnen aan seizoen 3
en idk het is wel leuk
maar wel minder

EN WAT SARA IS ONTHOOFD?!
al kan ik dat niet geloven
het is me nog steeds niet doorgedrongen
nee ze leeft nog
het moet wel
en dan gaan ze op het laatste samen trouwens op een mooie witte strand in mexico

ja dat gaat er gebeuren

^ toen ik seizoen 3 keek, vond ik hem ook minder, maar achteraf dacht ik toch: wow deze was ook fucking goed… maar er zit minder vaart in.