Prison Break #1 [Spoilers!]

Wat is Prison Break?
Prison Break is een Amerikaanse serie van de zender FOX. De Pilot aflevering van Prison Break werd uitgezonden op 29 Aug 2005 en laatste aflevering was uitgezonden op 17 April 2009.
De serie heeft 4 seizoenen met daarin 81 afleveringen.

Waar gaat de serie ‘Prison Break’ over?

Prison Break gaat over 2 broers. De ene broer wordt veroordeeld voor een moord die hij niet heeft gepleegd. Hij wordt binnen 1 maand tijd geexecuteerd. Zijn jongere geniale broertje verzint een plan om zijn broer uit te breken uit de gevangenis.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=AL9zLctDJaU

De uitleg van de serie is een beetje kort door de bocht, maar ik wil niet meer verklappen dus als het je iets lijkt moet je het gelijk gaan kijken. Hoe minder je weet hoe beter. :grinning:

En omdat het al wel een oude serie was, kan ik me echt niet voorstellen dat ik de enige ben die er helemaal gek van is. :flushed:
En als er niemand is maakt het ook niet uit, want dan spam ik dit in me eentje helemaal vol :’’)

En voor de lieve mods, sorry als dit topic al bestaat. Maar ik kon het dus écht niet vinden…

Oeh oeh oeh die laatste aflevering heb ik echt moeten huilen. Mooiste plot ever, maar ik had het liever anders gezien.

mehhh
ik wil het ook kijken
maar ik zit in einde seizoen 2
maar ik wil het dus niet verder kijken
omdat ik het zo awesome vind en ik wil er niet zo snel mee klaar zijn :’)

Ik vind Alexander Mahone (weet even niet de naam van de acteur) ook echt een goede rol hebben in de verhaallijn. Maar Wentworth Miller en Dominic blijven twee lekkerdingen :hugs:

Wentwordt miller is het leven hij iszo prachtig
en zjion personage die hij speelt en hoe hij acteurs akjldhsjdk

mahone vind ik een klootzak ik haat hem haha :’'D

Jammer dat Wentworth homo is :frowning:

Jaa ik zag het pas. Maar het verandert niks voor me :'D

Mis ik iets aan het topic. Want dit had ik echt in 5 minuten gemaakt en ik wist niks beters :’)

Voor zover ik weet heb je 3 seizoenen. Het eerste seizoen gaat over de ontsnappingspoging uit de gevangenis. De tweede is op de vlucht en de derde is uiteindelijk het einde :’). Het is lang geleden dat ik het gezien heb dus weet het niet echt meer.

Ik heb 4 seizoenen gedownload staan
En de laatste 2 afleveringen zijn samen 1 film.

Het zijn inderdaad 4 seizoenen. Ik heb alleen nooit de vierde gezien, maar dat ben ik zeker van plan. Het is echt een supergoede serie en heb genoten van iedere aflevering.

hoe heb jij je ingehouden haha? :cold_sweat:
ik kijk nu met veel moeite 1 week lang geen aflevering om af tye kicken
en zodat ik er langer plezier van heb

JA LEUK JA!

KIJKEN JA

Zwijmelen JA.

whutt

Beste programma ever . wentworth miller is so knap omg omg omg :flushed:

jaa he
ik kijk hier al de hele dag naar

michael is zo perfect en ik ship hem en sara zo erg adhjkl;