Prismacolor potloden

Heey,

Ik heb ongeveer een jaar geleden Prismacolors gekocht (set van 36) en ze bevallen me heel goed! Ik heb ze gekocht bij een mandala webshop, maar ik kan deze website niet meer terug vinden. Weet iemand een Nederlandse website waar ik deze potloden kan kopen? Het liefst zelfs per stuk (Ik heb eigenlijk alleen wit nodig) maar als dit niet kan is een set ook prima.

Hmm ja, ik heb nog zitten te zoeken maar ik denk idd niet dat deze potloden in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik heb een Duitse website gevonden, maar daar vragen ze zoveel verzendkosten, dan koop ik een wit potlood voor zo’n 15 euro. :hammer: Het probleem is ook nog es dat ik geen iDeal heb, dus zou ik ook niks kunnen kopen op Amazon. Iemand ervaringen met Marktplaats?

Als je het op marktplaats koopt zou ik het ergens in de buurt doen zodat je even kan gaan kijken enz.

Ik heb vorig jaar een set gekocht op de Amerikaans Amazon. Er was toen een aanbieding. Nu ben ik zelf ook bijna door een blauw potlood heen en mijn wit begint ook op te raken, maar ik heb ook nog nergens een goede plek gevonden waar je losse potloden kunt kopen :bored:

Ik heb nu de pastel potloden van Faber-Castell gekocht. Ze zijn oké maar toch vind ik Prismacolor fijner. Ik denk dat ik maar een hele set moet kopen op marktplaats.

Zijn helaas echt niet in Nederland te koop, volgens mij. Mijn moeder was er ook naar op zoek en heeft uiteindelijk een grote cassette gekocht op Ebay van een Amerikaanse verkoper. Maar ook op Ebay zie ik ze helaas niet verkocht (alleen met 14 dollar verzending).

Ik vind Faber Castell juist veel fijner dan prismacolor haha.
Misschien de duitse amazon proberen? Die versturen ook naar Nederland.

Ik gebruik de potloden van Derwent :slightly_smiling_face: Die worden wel in Nederland verkocht.

Ik teken op zwart papier en ik merk wel dat ik de prismacolors fijner vind dan Faber-Castell. Beetje off topic maar op zwart papier krijg ik soms de kleuren niet zo mooi. Jemand tips? Moet ik eerst een witte ondergrond doen of moet ik andere potloden gebruiken?