Printer Canon PIXMA MP630

Heej Idereen!

Ik heb thuis net een nieuwe printer, en ik ben wel heel dom; namelijk de gebruiksaanwijzing kwijt… Ik moet voor morgen (het liefst) een paar foto’s uitprinten omdat ik een soort collage moet maken, en ik ben al telaat, want het is voor mijn bff en die is vandaag jarig. Ik wou dus foto’s uitprinten met mijn nieuwe printer, en ik heb geen iedee hoe dat moet!! Ik heb wel fotopapier:

• FOTOPAPIER hoogglans voor kleuren inkjetprinter Diksons 260 gram elkelzijdig gedoat formaat 100x150mm

ik had gehoopt dat er nog iets zou bij staan maar dit is alle informatie die ik kon vinden over het fotopapier en hoe te gebruiken. Er staat verder niets op ofzo…
Dus ik dacht kunnen jullie niet eventjes helpen? Ik moet namelijk wel snal die foto’s uitprinten enzo… misschien is het weinig informatie, zeg t dan ff want dan zet ik het erbij…

Alfast heeeeel erg bedankt voor jullie hulp!!!

je printer gewoon op je pc aansluiten met de kabel?

Op google zoeken naar een gebruiksaanwijzing?

heb ik geprobeerd… maar er is echt niets te vinden!!
En aansluiten met de kabel kan wel maar hij is draadloos, dus hij werkt wel zonder kabel. Maar ik had ergens gelezen dat de printer misschien “te heet” zou zijn voo rhetpapier, en ik weet ook niet hoe ik het papier erin krijg enzo… :S

Dan heb je toch niet heel goed gezogd hoor…

http://www.youtellme.nl/p…on-pixma-mp630/downloads/

serieus, die had ik echt echt echt echt echt niet gezien!!!
Heeeeeeel erg bedankt!!! Echt waar!!!

Haha was niet zo heel moeilijk… Heb gewoon bij google Printer Canon PIXMA MP630 gebruiksaanwijzing ingetypt en het was de eerste link. :slightly_smiling_face:

Maar graag gedaan hoor :wink:.