Printed legging combineren

Hoi hoi,
Vandaag heb ik deze legging bij Only gekocht

http://demandware.edgesuite.net/aagb_prd/on/demandware.static/Sites-NL-Site/Sites-pim-catalog/nl_NL/v1362114379877/images/15077302_BLACK_370518_001_ProductLarge.jpg

Ik vind hem echt heel leuk, maar wel een beetje lastig te combineren. Ik heb op zich wel veel kleding in de tinten van de legging dus ik dacht dat het wel moet lukken met combineren. Ik heb graag mijn kont bedekt, dus ik dacht eerst aan zo`n zwart 5 euro h&m rokje, maar dat staat eigenlijk niet zo leuk. Lossere dingen staan er naar mijn mening mooier op. Als ik op internet inspiratie zoek zie ik toch vaak dat er gewoon een truitje of shirtje op wordt gedragen, doen jullie dat ook zo?
Nu kan ik wel gewoon een zwart jurkje erop dragen ofzo, maar dat is ook wat saai misschien :stuck_out_tongue: dus ik hoop op wat leuke tips van jullie, hoe zouden jullie hem combineren?

misschien een trui achtig jurkje zoals dit:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P01_2986_009R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[2696]&set=key[height],value[3152]&set=key[x],value[1475]&set=key[y],value[511]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Je hebt tegenwoordig toch veel tops die aan de kont wat langer zijn en vanvoor wat korter. Je hebt ze onder andere bij Primark, H&M, … Als je een beetje zoekt vind je wel iets hoor

Dat is inderdaad een idee! Had ik nog niet aan gedacht :stuck_out_tongue: ik heb nu niet zoiets in de kast liggen, maar er is wel genoeg te vinden in de winkels ja :slightly_smiling_face: misschien morgen al eens even kijken.

Zo`n trui achtig jurkje is ook leuk!

Inderdaad, een asymmetrische blouse is erg leuk!

En misschien toch het 5-euro rokje en dan eroverheen iets wat erg los zit? Dat doe ik heel vaak (alleen dan met een lang shirt van de Only, maar das hetzelfde idee).

Dat ga ik straks eens proberen dreamcatcher, misschien droeg ik het rokje ook wat te laag :slightly_smiling_face:.

Vandaag heb ik bij Only een leuke beige top gekocht die er mooi overheen valt :slightly_smiling_face: bedankt voor jullie tips

Mij lijkt een zwarte blouse die aan de achterkant wat langer is, er heel leuk bij staan!

Ooh ik heb inderdaad nog een donkerblauwe blouse liggen die aan de achterkant best lang is! Dat ga ik ook proberen :grinning:

Als je een legging draagt is het nu de mode zonder iets lang op. Draag misschien een zwarte gaatjestrui, blazei, nette witte bloes met kraagje of studs :slightly_smiling_face:

Ik zou een te grote trui er op doen. Zo’n gebreid (is dit een woord? :’) ) geval.

Zoiets, maar dan in het zwart of in het rood van de broek

Ja zo`n grote trui lijkt me ook wel leuk! Geen idee of ik die nu nog ga vinden eigenlijk…

Ik voel me er toch wat beter bij als het bedekt is. Ik heb laatst een dingetje gekocht om erop te dragen, en dan doe ik er een rokje onder.

http://img189.imageshack.us/img189/4489/20130304122656.jpg

Is het zo leuk? :slightly_smiling_face:

^Ik vind het zo eigenlijk niet heel leuk staan. Ik zou er eerder zwart op doen, in plaats van zo’n lichte tint.

Zwart vond ik zelf ook wel mooier, maar dit leek me juist ook wel mooi voor de lente… wat frisser.

Ik zou het mooier vinden zonder het rokje

Hmm… ik snap wel wat je bedoelt, het bovenstuk is zo ook wel wat ‘langig’ zeg maar :stuck_out_tongue: maar tegelijk wil ik wel dat mijn kont goed bedekt is! misschien was de legging wel een miskoop, anders van de week maar weer naar de stad met de legging en dan gaan passen!

Als je een legging met een drukke print zou ik sws niet een heel druk truitje erboven doen. Ik vind het het mooist met een zwart, oversized, gebreide truitje :slightly_smiling_face:

Zwart oversized truitje ja!

Hm, Dat zwarte rokje moet er onder vandaan!
Een beetje ‘ass’ is niet erg! ;dp