Prins op het witte paard of bad boy: your choice

Ik zal even uitleggen hoe dit werkt :relieved: :
Ik maak elke keer een stukje en dan moeten jullie daarna een keuze maken, maar dat leg ik na elk stukje wel weer uit.
Meeste stemmen gelden.

“Ik heb altijd al van je gehouden” Zijn lippen komen dichterbij en ik doe mijn ogen dicht. Maar net op dat moment roept een luide stem: “Kussengeveeeecht”. Ik schrik en doe mijn ogen open, in plaats van hem zie ik 3 lachende gezichten. “Moesten jullie me nou zo nodig wakker maken?” “Was je weer aan het dromen over hem?” vraagt Floor. Ik krijg een rode kop en gooi een kussen tegen haar aan bij wijze van antwoord. Nu barst het kussengevecht pas echt los. De kussens vliegen van de ene naar de andere hoek van mijn kamer en de veren vliegen in het rond.

Na een tijdje liggen we met z’n vieren uit te hijgen op de matrassen. We hebben allemaal rode koppen van de inspanning. “Nou die vijf kilo chocoladerepen zijn er ook wel weer af” zucht Jade. Naomi, Floor en ik beginnen heel hard te lachen, want Jade is altijd heel serieus bezig met diëten. Maar elke keer als ze maar iets ziet waar een beetje suiker in zit is ze haar hele dieet alweer vergeten. “Ja, wat?” roept Jade. Blijkbaar werkt onze lach aanstekelijk, want algauw kan Jade ook al niet meer stoppen met lachen.

Die ochtend daarna worden we vroeg wakker. We kleden ons om, kammen onze haren, doen onze make-up en gaan naar beneden. Met slaperige koppen zitten we aan het ontbijt. “Gelukkig is het vakantie” zegt Floor met een glimlach, “Zo lang uitslapen als we willen”
Heeeeeeeeerlijk dat sarcasme.
“Ja inderdaad, ik ben totaaal niet moe nu” zeg ik en we beginnen te lachen.

Na het ontbijt zijn mijn vriendinnen vertrokken en verveel ik me algauw. Ik start de computer op en ga op msn. Shit, er is niemand online.
Maar precies op dat moment komt het icoontje dat Tim online is.

Klik ik het icoontje aan of niet?

haha leuk !
ja klik maar

oke, ben al begonnen met schrijven.
schrijf het na het eten af… :relieved:

bad boy =D

klikkenn :slightly_smiling_face:

hahaa ben benieuwd :wink:

Leuk leuk leuk :grinning:!!
Klik maar :wink:

Klikken !

Klik maar :d

Je schrijft best leuk, klik maar erop ^^

Leeeeuk al die reacties, bedankt

Ik klik het icoontje van Tim aan.

Tara: Hee Timmie (=
Tim: Hee dropje(L)

Dropje. Ik ken Tim al heel lang en die genante naam heb ik gekregen toen ik 6 jaar oud was. Ik kon net bij de droppot en ik maakte daar veel gebruik van. Ook toen Tim een keer binnenkwamom met mij te spelen had ik net drop op en dat kon je maar al te goed zien, mijn tanden waren helemaal zwart. En sindsdien noemt hij mij dropje.
Voor hem ben ik nog steeds op zoek naar een genante naam. Maar omdat ik dat nog niet heb noem ik hem steeds Timmie, daar heeft hij ook een hekel aan.

Tara: te genant dat je me nog steeds zo noemt eigenlijk :blush:
Tim: daarom juist haha (=
Tara: dankje, erg leuk. :expressionless:
Tim: haha
Tara: maar ga jij nog op vakantie?
Tim: Ja, dat is wel zeker. Maar mijn ouders zijn altijd letterlijk last minute. Dus ik weet tot nu toe alleen maar naar welk land we gaan.
Tara: en dat is….
Tim: Espagna.
Tara: Ik ook. Misschien zie ik je nog wel, haha.
Tim: Ja, zou wel leuk zijn. Naar welke camping ga jij? Misschien kan ik mijn ouders overhalen, haha.
Tara: camping aiguablava, of zoiets.
Tim: oke tof.
Tim: Maar heb je zin om eens wat af te spreken in de vakantie… heb je al zo lang niet gezien.

Mijn adem stokt. Heeft Tim weer interesse in me?

Tara: Nou, er is wel zo’n feest waar ik met Floor, Naomi en Jade naar toe zou gaan….
Tara: en we mochten wel mensen meenemen, dus als je wil kunnen we dan wat afspreken?
Tim: Ja, lijkt me leuk. Wanneer is dat dan?
Tara: 1 augustus.
Tim: Dan kan ik wel. Zullen we op ons hoekje afspreken?

Dit is weer zoiets: ons hoekje. Vroeger gingen we altijd samen naar school en dan spraken we daar af, dat was voor ons allebei het snelst. We waren 8.

Tara: Zullen we daar om 9 uur afspreken? Ik zie mijn vriendinnen toch pas op het feest.
Tim: Ja, helemaal goed. Ik heb er zin in gheghe ^^
Tara: Ik ook, maar ik ga weer. Doeeg (K)
Tim: Doei (L)

“Taraaaaaaaa” wordt er heel hard geroepen. Het is mijn moeder.

Goed nieuws of niet?

Prins op het witte paard :wink:

haha, maar is het goed nieuws of niet?

slecht nieuws, ze kan/mag niet 1 aug, durft het niet te zeggen en laat tim daar staan ^^

haha ook leuk, maar als andere mensen ook slecht nieuws zeggen ga ik verder schrijven.

goed nieuwss !

slecht nieuws / bad boy

sorry, ik schrijf morgen verder, heb vandaag geen tijd meer.

slecht nieuwss!
leuk geschreven btw! (:

Geen goed nieuws

slecht nieuws… gnagna :ninja: