Prins Friso in levensgevaar

Belangrijk nieuws!!

Prins Friso is vanmiddag omstreeks 12.15 in een lawine terecht gekomen die hem 40 meter heeft meegesleurd. Hij ligt nu in het ziekenhuis van Innsbruck en is in levensgevaar Op NOS kun je het live volgen.

Wow! Erg :astonished:
Hoop wel dat 't goed komt…

Nou, whoopiediefuckdoo?

Ohw wacht… dit is het celebsubforum… nvm. Erg voor hem enzo.

Kom ik ook live op televisie als ik onder een lawine terecht kom? Vervelend voor hem en zijn familie, maar ik vind het een beetje overdreven dat er zoveel aandacht aan geschonken wordt.

+1
Maar zoiets gun ik niemand hoor.

oei, wat erg ! hoop dat het weer goed komt.

Logisch dat er veel aandacht aan geschonken wordt: hij is de zoon van ons staatshoofd. Vind ik niet zo gek hoor. En als jij in een lawine omkwam, als Nederlander zijnde, zou dat ook wel op het Nederlandse nieuws zijn hoor.

Ik vind het heel erg, echt zielig.
Maar toenstraks op de radio ‘Dit is niet zomaar iemand die onder een lawine ligt, wel de zoon van koningin Beatrix!’
Net alsof zijn leven meer waard is dan van iemand anders ofzo.

Dit is niet leuk nee, maar wel z’n eigen schuld door buiten de piste te skien.
Enfin, dit gun ik wellicht niemand, ook het Koningshuis niet, ook elk willekeurig gezin niet.
Goede hoop voor de Prins.

Ik verwacht niet dat ik dan een eigen live uitzending krijg :wink:. Ik vind trouwens het hele koningshuis onzin, vandaar.

Hij is stabiel, maar niet buiten levensgevaar.
Zeggen ze de hele tijd…

Hopen dat het goed komt dan…

Ja precies.

Ik heb eigenlijk geen medelij. Er word al dagen gezet dat er lawine gevaar is, en hij skiede off piste. Dus hij skiede naast de piste waardus lawine gevaar is. Hij doet het zelf.

exactly. gewoon dom.

Ik hoop ook dat het goed komt! Niet omdat hij ‘‘meer waard is dan een ander’’ of omdat hij de zoon van Beatrix is, maar gewoon omdat 43 te jong is om te sterven en hij ook een vrouw en kinderen heeft die hem nodig hebben.

Ik hoop voor hem en zijn familie dat het allemaal weer goed komt, maar dat zou ik voor ieder ander gezin ook hopen. Wel vervelend dat er nu weer zoveel aandacht aan besteed wordt, dat is én niet leuk voor zijn familie en ik vind het belachelijk omdat er aan een ‘gewone’ gewonde ook geen extra NOS uitzendingen besteed worden. Verder is het dom dat hij offpiste ging skiën met lawinegevaar, maar desondanks hoop ik toch dat het weer goed met hem komt.