Primer

Ik gebruik alleen concealer en geen foundation maar ik denk dat een primer toch handig is, aangezien ik behalve onder mijn ogen ook een beetje concealer doe op rode plekken en pukkeltjes etc (wangen, voorhoofd). Maar moet ik dan normale primer of oogprimer kopen? En welke raden jullie mij aan (niet al te duur)?

After shave balm van nivea :upside_down_face:

Die wil ik graag halen maar ik ben bang voor de geur…

Ik heb net ff gegoogled of je geen grapje ofzo maakte maar het werkt blijkbaar dus echt lol
Maar is die ook geschikt voor onder mn ogen?

Waarom zou die op je wangen wel werken maar onder je ogen niet? Ik bedoel een gezichtsprimer (of tenminste iets met t ingrediënt als je naar de aftershavebalm kijkt) werkt op je gezicht. Dus ja, ook onder je ogen.

Een oogprimer is meer bedoeld voor oogschaduw, dus als je geen oogschaduw draagt is een gewone primer prima op je gezicht.

Persoonlijk zou ik die aftershave balm niet gebruiken als primer. Ik weet dat het best wel gehypet is als primer, maar persoonlijk vind ik het prettiger om een primer te gebruiken waarvan de formule ook daadwerkelijk is samengesteld om als primer te werken. Rimmel Primer Fix is een fijne budget primer…

Bij mij werkte die Nivea aftershave niet echt. Ik ben nog op zoek naar een betaalbaar, goed alternatief. Ik gebruik nu de primer van Essence, deze werkt redelijk.

Die aftershave balm heeft ervoor gezorgd dat ik ongelooflijke breakouts kreeg (ik heb wel een heel gevoelige huid), dus als jij ook een redelijk gevoelige huid hebt, zou ik het niet gebruiken.
Ik gebruik Pore Filler van NYX en ik vind het best een fijn product, ook heel betaalbaar.

Ik heb net de nivea aftershave balsem sensitive gekocht en ik ga m morgen uitproberen
Ben benieuwd :slightly_smiling_face: