Primark

ik heb even een snelle vraag.

Ik ga met mijn vriend 10 april naar primark en ik heb gevraagd of mijn vriendin mee ging en die gaat nu ook mee. En ze stuurde me net een smsje met ja M. (vriend die ik niet zo mag) gaat nu ook mee… ZONDER het te vragen en ik heb haar uitgenodigd en niet haar vriend… wat moet ik nou doen?

zeggen dat M. niet mee mag of allebei niet en dat ze met zijn 2en gaan

weet zei dat je hem niet mag dan?
anders zou ik het niet durven zeggen eigelijk;)

ze weet dat ik hem niet zo mag…

Ik zou haar er gewoon op wijze dat je het niet leuk vind dat zij dat zomaar doet zonder het te vragen. En dan zeggen dat je het leuker vind zonder hem. (evt.)

opsplitsen xD

Maar dan wil zij niet mee omdat mijn vriend wel mee gaat…

onder het mom van: we zien elkaar daar wel

kan ook… Wat zou ik haar nu smsen dan? heb jij een goed idee?

Ik zou smsen:
Huh (naam)?! je weet toch dat ik dat niet zo leuk vind… Maar goed, weet je wat we ook kunnen doen: we gaan er gewoon heen jij met (naam) en ik met (vriend) en dan drinken we daar wel even een kopje met z;n alle :grinning:

Ofzo :stuck_out_tongue:

xd hahahaha is een goed idee ik ga het zo wel smsen xD

En?

Subtieeeeeel :grinning:

:grinning_face_with_smiling_eyes: :tipping_hand_man:

En?

ze negeert me…

Bellen? Langsgaan?
Kan ze je niet ontwijken…

Nee ik heb geen zin in haar kinderachtige geode meer ik ga nu met zijn 2 en (mijn vriend en ik)

Niet helemaal eerlijk dat ze het niet voorstelde, maar jij neemt je vriend ook mee, toch vind ik het raar dat ze dat zomaar doet;)

ja misschien dacht ze, als zij dr vriend meeneemt doe ik dat ook, waarschijnlijk zou het voor haar minder leuk zijn als jij de hele tijd met je vriend zit en zij alleen? nou ja iig veel plezier nog :grinning_face_with_smiling_eyes:

Lekker dubbeldaten in de Primark whahaha :’)