Primark Winterjas: Help :(

Haihai meiden :slightly_smiling_face:

Ik was vorige week dinsdag in de Primark Zaandam.
Hier hadden ze een geweldige winterjas: Crème, wolachtig materiaal, tot halverwege de dijen, asymmetrische rits van boven tot onder, vrij strak aansluitend en getailleerd, capuchon met binnen schapenwol en verder een wollen rand (ook aan de capuchon). Ik kan geen foto vinden…
Om het feit dat ik al zoooo veel had gekocht en deze jas niet echt nodig had, heb ik hem niet gekocht.
Nu kwam ik vandaag terug om die jas alsnog te halen. Maar ik kom daar aan: jas hebben ze niet meer.
Blijkbaar krijgen ze elke dag een nieuwe voorraad binnen, dus veranderd de collectie heel snel (wist ik niet haha :hammer:).
Ik vroeg aan een verkoopster of ze hem toevallig hadden verplaatst, maar ze legde dat verhaal van die voorraad dus uit en dat ze niet wist of ze hem nog binnen zouden krijgen.

Heb ik nu echt pech gehad? Weet iemand welke jas ik bedoel? Iemand tips, misschien voor volgende keer?

Bedoel je misschien deze?

ik heb geen idee hoor haha, kan ook heel iets anders zijn dit
oh wauw, wel erg kleine foto, sorry haha.

Kijk in het Primark topic, daar kun je ook gewoon dingen vragen :flushed:

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/show-hier-je-primark-aankopen-5-246313.0.html

@Merel: Die foto kom je echt overal tegen als je online naar primark kleding zoekt idd, maar het is hem niet. Thanks anyway :slightly_smiling_face:

@Elinee: Ohja, haha niet eens aan gedacht xd