PRIMARK & NEW LOOK dicht bij elkaar?

Hoi :relieved:

Ik wil aankomende zaterdag naar Rotterdam gaan (ik kom zelf van Amsterdam)
Maar ik wilde weten of primark & new look dicht bij elkaar zitten?

Ik ben 1x naar primark geweest en dat was volgens mij gewoon in het centrum…
Als iemand het weet graag reacties??

Thankss!
xoxo
nes

Vroeg ik me ook af.

primark is in rotterdam alexandrium, new look weet ik niet.

Nee, Primark ligt in Rotterdam Alexandrium en de New Look gewoon in de centrum (beurs)

oh new look zit gewoon in het centrum op het binnenwegplein. dus het zit niet dicht bij elkaar.

Primark ligt ongeveer 7 of 8 haltes verder met de Metro

New Look en Primark zitten absoluut niet dicht bij elkaar. Primark zit op het Alexandrium (station Rotterdam Alexander) en de New Look in het centrum zelf. Alexander is ongeveer 10 min met de trein vanaf het centrum

Jep.

Hoooi ,

Dankjewel voor jullie reactiess!! :grinning:
Nou weet ik tenminste dat ze niet dicht bij elkaar zitten =P
xx

Wat de rest dus al zegt. Dan kan je beter eerst even bij Alexandrium rondlopen (Primark) en daarna in het centrum (new look), of andersom natuurlijk. Met de metro, of gewoon met de trein.

Zoals hierboven al gezegd is.

ik heb geen idee, ik ga zaterdag ook naar R’dam maar dan voor de Artemis opendag. miss ga ik ook nog even shoppen, dan weet ik gelukkig nu waar alles zit!

New Look zit bij metrohalte beurs (wel aan de achterkant eruit gaan, dus niet de koopgoot-kant) in het centrum en vanaf beurs kan je wel makkelijk naar metrohalte alexander, waar primark zit. Waar wel een heel winkelcentrum bij zit. Hets niet dichtbij elkaar dus.

nee, new look is bij lijnbaan en primark in alexandrium
je kan er wel komen met de metro ik 15 min.
…

Primark is in alexandrium, en new look zit volgens mij tegenover de media markt in het centrum.

Bedankt voor al jullie reacties (L)!

Hoeduur kost het om van de primark naar centrum (newlook ) te gaan met de Metro?
en is er überhaupt wel een metro in alexandrium?

Ja er is volgens mij wel een metro in Rdam Alex. Maar ik weet niet hoe duur want ik ga altijd met de trein.

Ja die is er wel, alleen is het nog wel een stukje lopen