Primark naar Enschede ?

Wie weet er meer of de Primark nu ECHT naar Enschede komt?

http://www.girlstyle.nl/i…l-winkel-in-Enschede.html

Daar kun je het lezen ( Google :woman_student: )
Dus ze hebben alleen nog maar een offerte opgevraagd. Maar het is een plan blijkbaar.

Maar best wel jammer dat er nu nog steeds geen duidelijkheid is…

Maar er is ook een algemeen Primark topic. En die van show je laatste Primark aankopen staan ook wanneer nieuwe winkels enz openen.
Maar Enschede zou voor mij ook mooi wezen, dichterbij dan de rest, en de rest die in de planning staan.

Ja zou voor mij ook super zijn, woon er zelf hihi, maar de rest van filialen worden allemaal geopend in het westen :frowning_face:, behalve nijmegen dan…

Hier is al wel een topic van, zie: http://forum.girlscene.nl…de/list_messages/156200/0

Wat ik heb gehoord gaat het niet door, is alweer bijna 1 jaar geleden dat ze het wilden, beetje raar dat er nog niks over duidelijk is. Nu de plus weggaat is de winkeloppervlakte verdubbeld (denk zo’n 10.000 m2) dat zou wel erg groot zijn…

ik wist niet dat de plus wegging :wink:

Maar ik geloof dat het niet meer doorging, de Primark had bepaalde eisen waarvoor er heel veel verbouwd zou moeten worden ofzo…

Ik hoop het wel, zou echt vet zijn!

Ik hoop dat er zoveel mogelijk komen, dan word die van Rdam wat rustiger haha.

Volgens mij zijn er ook problemen met de Zara die deze zomer zal komen. Beetje onduidelijk allemaal.

Ja de plus is vanaf 14 december al weg, werd vorige week opeens bekend. Er is inderdaad ook gezeur met de zara, ze willen die oude chinees slopen, maar eigenlijk is dat een oud gebouw wat behouden moet blijven (in Enschede is niks oud), deze willen ze ook gewoon slopen. Volgens mij zijn er nogal wat mensen er tegenin gegaan. En Zara had zelf ook rare eisen want ze wilde perse ronde ramen enzo, maar het stadsgezicht moet intact blijven en alles moest hetzelfde nagebouwd worden. Nu maar hopen dat het een beetje opschiet!

Zara is zeker. Alleen kan de gevel niet meer bewaard blijven, dus slopen ze eerst het hele pand en bouwen ze het daarna weer opnieuw op, de oplevering is nog steeds zomer 2012…

jaa hij komt er wel volgens mij ! ze praten er wel over in elk geval.

Maar je hebt verder geen bron?

Volgens mij, ALS hij er komt komt hij net als ik ga studeren :’). En ik ga niet in Enschede studeren.

Hopen dat er snel een bevestiging komt want anders lijkt het niet door te gaan…

JAAA! HENGELO-ENSCHEDEEE! :dancing_women:

Bovenstaande topics gebruiken aub.