primark & mijn moeder

ik wil heel graag een keertj naar de primark, maar mijn moeder vidnt die kledgib daar heel erg eehh ’ hoerig’ (dat qas haar eerste indruk…). weet iem. Of daar best nette maa r ook kleding hangt zodat ik haar kan overtuigen?

ik heb daar misschien 5/6 hoerige dingen gezien, de rest is allemaal heel netjes en meisjesachtig

verder kijken dan je neus lang is :] haha.

Ik vind de kleding daar juist helemaal niet ‘hoerig’ maar juist normaal. Gewoon rondlopen in de winkel en ertussen kijken.

http://www.prshots.com/primark.netherlands/Categories.aspx

Laat haar alle kledingstukken zien die ze daar hebben. Ze hebben ook een nettere afdeling.

Mijn moeder vindt de primark juist leuk :'D

Het is echt absoluut niet hoerig! Misschien helpt het als je haar het primark topic laat zien? Mijn moeder vindt de primark echt geweldig!

Ik vind sommige dingen idd niet oké (voormij) maar er zijn echt hele leuke dingen.

1 typ normaal aub.
2 de kleding is niet hoerig.

De kleding daar is niet hoerig :slightly_smiling_face: Mijn moeder vind alles daar prima :stuck_out_tongue: Kijk anders even op de primark site of ga winkelen in de bershka. Dat vind ik een geweldige winkel die ook niet al te duur is en ongeveer hetzelfde verkoopt als primark

-

Mijn moeder vind die Primark juist ook leuk! Okee sommige dingen denk ik ook echt daar ga je toch niet in lopen, maar dan is het niet hoerig ofzoo… Er hangen gewoon veel verschillende stijlen…

De coolcat is hoerig, die primark echt niet (;

Mijn moeder vind het ook harstikke leuk :slightly_smiling_face:
Ik vind het persoonlijk niet hoerig. Het ligt meestal ook aan hoe je het draagt :’)

Mijn moeder vind het een hartstikke leuke winkel en zij is juist vaak degene die zegt: “Zullen we naar de Primark gaan?” Haha.

Show haar wat aankopen van mensen die naar de Primark zijn geweest? (Uit het topic) Dan ziet ze dat de kleren helemaal niet hoerig zijn. Het zijn doodnormale kledingstukken.

Sommige mensen dragen het misschien hoerig, maar sommige mensen dragen kleding van H&M, Zara, Vero Moda etc ook hoerig. Heeft niets met de winkel te maken. :stuck_out_tongue:

Er hangen juist ook supertruttige dingen. Ik snap niet wat jouw moeder er voor hoerigs in ziet?

Ik vind de cool cat juist een beetje hoerig uitzien. :'d Primark is normaal. :stuck_out_tongue:

Coolcat is mega hoerig. Bij de primark is het meeste gewoon vrouwlijk en netjes. Of juist kinderachtig.

Wow, leer typen!
En nee, het is niet hoerig.

excuses voor mijn typ gedrag en mijn moeder wilt toch wel een keer gaan kijken (we moeten toch in Rtterdam iem. bezoeken)

Het is er absoluut niet hoerig… Het is wel jong, fris, modieus, kleurrijk, verschillend.
Ik zou alleen niet denken dat mijn moeder het leuk vind. Wel de accessoires en tassen bijv zou mijn moeder geweldig.

Hoerig ?
Het is een engels keten en de kledingstijl in engeland (centraal bekeken) is hartstikke netjes. Denk aan: blousejes en jurkjes etc. Daar maken ze hun kleren ook naar. Dat kan je echt zien in Primark. Allemaal leuke blousejes en jurkjes.

:’)