Primark; Kings mall, Oxford street..?

Hey,

Ik ga volgende maand naar Primark in Londen alleen weet ik nog niet precies welke Primark. Welke is het leukste/grootste? Kan iemand mij wat informatie geven over met de bus naar de Primark etc?

Ik weet alleen dat die van Oxford street vlak bij een metrostation is en dat hij best wel oke was. Ik ken de andere niet.

Upje

Primark Oxford Street moet je met the underground naar Marble arch.

Zitten er 2 in London dan? Ik ben bij die in Oxford geweest, veeeel ruimer als Rotterdam. Veel fijner winkelen.

Inderdaad, Mable Arch eruit voor PRIMARK in London.

Exact wat ik wou zeggen :stuck_out_tongue:

Die in Oxford Street is wel echt een gekkenhuis in het weekend hoor, ik weet niet wanneer jij naar London gaat? maar ze hebben wel hele leuke dingen en de rij voor de kassa gaat heel snel! Veel leuker en groter dan degene in Rotterdam inderdaad

In Oxford Street zijn er wel meer dan 2. Gewoon lekker stad ingaan kom je vanzelf tegen.

Dan weet ik niet welke Oxford Street jij gelopen hebt? Er zit toch echt maar 1 Primark aan Oxford Street, wel meerdere New Look’s etc maar zeker geen meerdere Primark’s.

Dat wilde ik net zeggen ja. Bij Marble Arch uitstappen, dan sta je er bijna voor.

ik ben in Oxford street geweest, hij is echt gigantisch en ik heb er echt hele leuke dingen gekocht!

ik ben ook in oxford geweest, die was echt heeeeel groot, hoefde ook niet zo heel lang te wachten eigenlijk bij de kassa!

Oxford street is mega ja, alleen of je moet vlak voor sluiting gaan of s’ochtends want s’middags is 't echt veel te druk (: & halte is marble arch en aan de overkant heb je dan de primark.

Oxford street zit je gewoon goed.
Topshop, New Look en PRIMARK !
Ik ben er vorige maand geweest en die straat is zo tof ! :grinning:
Er naast ligt Park Lane waar je heerlijk kunt uitrusten na een middag shoppen daar.
De stoelen in Park Lane moet je wel betalen… dus daar moet je even mee uit kijken.
Selfridge & Co is ook erg leuk, tenminste als je van make-up houd zoals; Benefit, M.A.C, Bobbi Brown…
Nouja als je naar de Oxford street gaat zit je in ieder geval goed !
Veel plezier en geniet er van :grinning: !