Primark in Nijmegen! 2012

NIJMEGEN - Modewinkel Primark komt in de nieuwbouw op Plein 1944. De vernieuwing van het plein kan hierdoor eindelijk starten. De komst van Primark is het tweede goede nieuws rond de vernieuwing van Plein 1944. Onlangs werd ook bekend dat corporatie Standvast 32 woningen afneemt in een van de woontorens die hier gepland zijn.

Primark is een mix van kledingzaken H&M, Zara en C&A. De winkel biedt spotgoedkope trendy kleding en accessoires aan zoals schoenen, tassen, paraplu’s, kleding, lingerie en woonaccessoires.

Primark huurt 6.900 m aan het plein van ontwikkelaar ING Real Estate. Primark krijgt een winkel met drie verdiepingen in een gebouw dat doorloopt naar de Scheidemakershof. De bouw start rond maart 2010. Dan starten ook de werkzaamheden in het ‘parkje’ op het plein.

Kabels en leidingen worden verlegd en archeologen gaan aan de slag. Verwacht wordt dat Primark eind 2012 haar deuren opent op de plek van de voormalige Dekker van de Vegt, State of Art en Bestaria.

AAAAAAAH YES
maar pas in 2012 :frowning_face:

Alleen jammer dat Nijmegen ook niet echt bepaald dichtbij is :relieved:

voor mij wel, yay (:
maargoed het duurt nog 2 jaar, >.<

YESYESYESYES

oke, ik uitte even mijn blijdschap. ik woon superdicht bij nijmegen,
en de primark is geweldig

Weer op zo’n kut plek.
Doe dan naar het noorden.
Gewoon 1 in het noorden,oosten,zuiden en westen!

Ja precies! In het noorden moet ook eentje in Groningen ofzo :slightly_smiling_face:

Maargoed, het is wel dichterbij dan R’dam.

YESSSSSSSSS
ik woon in Arnhem, werk in Nijmegen! Ik was trouwens net plannen
aan het maken om een keer naar Rotterdam te gaan, voor Primark.
Nog even geduld hebben dus!

er moet er ook een in noord-holland komen =P rotterdam is voor mij volgens mij net zo ver als nijmegen =P

even : 2 jaar :stuck_out_tongue:

Yeah!
nijmegen is veel dichterbij vanaf hier dan rotterdam!

Ik zit op school in Nijmegen:D

Oeh dat is vlakbij mijn school (L)

aah leuk! alleen daar moeten ze het wel bij houden, want als ze overal zo’n winkel komt wordt het een h&m en loopt iedereen ermee

[b][message=4333114,noline]chargeur schreef op 27 November 2009 @ 18:49[/message]:[/b] aah leuk! alleen daar moeten ze het wel bij houden, want als ze overal zo'n winkel komt wordt het een h&m en loopt iedereen ermee

Helemaal mee eens!

Trouwens, de primark in Luik is die er al??

YEAH!
Ik woon dicht bij Nijmegen :grinning:

waarom niet wat meer naar het noorden? : (

pas in 2012 :expressionless:
mijn god

[b][message=4333114,noline]chargeur schreef op 27 November 2009 @ 18:49[/message]:[/b] aah leuk! alleen daar moeten ze het wel bij houden, want als ze overal zo'n winkel komt wordt het een h&m en loopt iedereen ermee
Ach wat boeit het nou dan eigenlijk. In Engeland loopt letterlijk iedereen er al in...Ik geef er geen crap meer om niks blijft meer origineel als is het wel jammer.

En 3 verdiepingen joh… net zoals in Liverpool (1 van de grootste!)… wohoo… dat betekend waarschijnlijk een uitgebreide collectie :grinning: duurt dan wel ff maar in de tussentijd kan ik dan nog wel in Engeland bezoeken :laughing:

Oke, dit is een dream coming true. On the other hand, dan loopt dalijk IEDEREEN hier in Primark. Maar dan ben ik allang weg uit Nijmegen.