Primark in Luik (BE)

Hey meiden!

ik las net dat Primark op 1 december is geopend in Luik. Is dat zo? Zijn er meiden die daar al geweest zijn?
x

Ja, nee :]

Ja hij is al open, en ik ben er al twee keer geweest. Wat een geweldige primark is dat! Ik ben 2 keer in de vakantie geweest, telkens als België ook vakantie had, en het was zo rustig als wat! Het voelde alsof je de winkel voor jezelf had, de collectie is bijna hetzelfde als die in rotterdam, alleen omdat de winkel iets kleiner is dan die in rotterdam, hebben ze niet álles. Maar wel véél! Het winkel centrum waar het in ligt (www.mediacite.be) opent om 10 uur en ik was er telkens ook om 10 uur, toen was er bijna geen kip daar. Rond 1/2 uur werd het iets drukker, maar niet eens irritant druk. Nog vrij rustig eigenlijk!

zie topic “show je primark aankopen”

ooh echt leuk! dan moet ik binnenkort zeker eens gaan kijken :d

Een vraagje hoe geraak ik eigenlijk bij de primark??

ik weet dat er bussen rijden naar mediacite maar zijn het lijn bussen of tec bussen??

Niemand??

De bussen zijn van de TEC…
De Lijn rijdt in Vlaanderen, TEC in Wallonië. Al rijden ze in Brussel en in ‘grensgebieden’ wel door elkaar rond. In Brussel komt er ook nog eens de MIVB bij, om het helemaal logisch te maken.

Zie ook:
http://www.mediacite.be/nl/bereikbaar-0
http://reisinfo.delijn.be/reisinfo/?taal=nl (bussen van de TEC zijn ook opgenomen in de site van De Lijn)

up !!
iemand al geweest ? & zijn het er nu sale ?

Ligt het ook ín het centrum of er buiten? :stuck_out_tongue:

@ilovetennis95 het ligt erbuiten in een ander winkelcentrumpje mediacité hier het adres: Bd Raymond Poincare , 7
4020 Liège

Veeeel beter dan de Primark in Rotterdam, veel rustiger en netter!

Het ligt in een enorm winkelcentrum met nog veel meer winkels ( H&M, NewLook etc.), de primark zelf is echt superrustig, je kan alles op je gemak bekijken enzo, dus veeeeel beter dan Rotterdam!

Is het vanaf treinstation Luik makkelijk om bij Mediacite te komen? Hoe lang duurt dat ongeveer? Kun je 't lopen of moet je met de bus?

Het ligt ongeveer anderhalve kilometer van het station Luik-Guillemins.
Als het niet regent is het dus best wel af te stappen.

Ga even naar Mappy, en vraag de route op van Place des Guillemins naar Boulevard Raymond Poincaré, dan zie je het zo.

of pak gewoon bus 4 ^

ik wil graag naar Primark maar kan niet kiezen tussen Rotterdam & Luik.
Luik lijkt me leuk omdat je nog winkels hebt en je lekker droog zit tijdens het shoppen aangezien het niet zo goed weer is deze week. Maar in Rotterdam ben ik ook nog nooit geweest & daar blijkt de Primark groter… Help me :’)

Ik ben van plan om de eerste soldenweek ook eens naar Luik te gaan, uiteraard voor de Primark. ^^
Ben écht benieuwd, want heb er al zoveel goeds over gehoord.
Weet iemand mss als ze veel solden geven in de Primark en als het erg druk is tijdens de soldenperiode in Mediacité? :slightly_smiling_face:

UP

in de primark is niet echt sale hoor, het is al kei goedkoop xD af en toe staan er wel een paar rekjes met sale